واتساپ قابلیت پیام های ناپدید شونده را به‌زودی عرضه می کند - تکفارس 
واتساپ قابلیت پیام های ناپدید شونده را به‌زودی عرضه می کند - تکفارس 
واتساپ قابلیت پیام های ناپدید شونده را به‌زودی عرضه می کند - تکفارس 

واتساپ قابلیت پیام های ناپدید شونده را به‌زودی عرضه می کند

افشین نوری
۲۹ تیر ۱۴۰۱ - 08:35
واتساپ

واتساپ ظاهرا تغییراتی را در نسخه v2.22.16.8 بتا خود ایجاد کرده است شامل قابلیت‌هایی جدیدی مثل مدیریت پیام‌های زمان‌دار می‌شود. وب‌سایت WABetainfo به اعلام این خبر گفته است که قابلیت فوق باعث خواهد شد تا پیام‌های واتساپ بعد از مدت زمان مشخصی که توسط کاربر تعیین می‌شود به‌طور خودکار پاک شوند. 

البته تا قبل از معرفی این قابلیت در نسخه بتا، امکان پاک کردن خودکار پیام‌های جدیدتر وحود داشت اما در مورد پیام.های قدیمی چنین کاری امکان پذیر نبود. حالا با این قابلیت می‌توان همه پیام‌ها را مدیریت کرد و برای پاک شدن خودکار آن‌ها زمان تعیین کرد.  

واتساپ

تنظیمات مربوط به این قابلیت در بخش تنظیمات پرایوسی واتساپ قابل دسترس است و شما به‌طور همزمان می‌توانید برای چندین چت و پیام زمان مشخص کنید. 

این قابلیت فعلا برای همه کاربران فعال نیست و همانطور که گفته شد فقط کاربرانی که از نسخه بتا واتساپ استفاده ‌می‌کنند به آن دسترسی دارند. در صورتی که تست‌های این قابلیت با موفقیت انجام شود می‌توان امیدوار بود‌ که همه کاربران آن را دریافت کنند. 

واتساپ در ماه‌های اخیر قابلیت‌های حریم خصوصی متنوعی را برای پلتفرم خود عرضه کرده است و شما اکنون کنترل بیشتری روی پروفایل خود خواهید داشت.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید