تصاویر نمونه اولیه پیکسل ۷ پرو لو رفت - تکفارس 
تصاویر نمونه اولیه پیکسل ۷ پرو لو رفت - تکفارس 
تصاویر نمونه اولیه پیکسل ۷ پرو لو رفت - تکفارس 

تصاویر نمونه اولیه پیکسل ۷ پرو لو رفت

افشین نوری
۵ تیر ۱۴۰۱ - 08:51
پیکسل ۷ - گوگل

اخیرا شایعات زیادی درباره دو گوشی پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو وجود داشته است و تاکنون  چندین نمونه اولیه از آن‌ها درز کرده است. حالا اطلاعات و تصاویر دیگری از نمونه اولیه  پیکسل ۷ پرو منتشر شده است. 

طبق این اطلاعات که در صفحه لاگ نمونه اولیه مشاهده می‌شود، تراشه تنسور ۲ گوگل که در داخل سری پیکسل ۷ استفاده خواهد شد همچنان از معماری ۴+۲+۲ بهره خواهد برد که شامل دو هسته‌ Cortex-X1، دو هسته Cortex-A76 چهار هسته Cortex-A55 خواهد بود. این هسته‌ها کمی قدیمی هستند و از طرفی هنوز مشخص نیست که گوگل از چه پردازنده گرافیکی در این تراشه استفاده خواهد کرد. 

پیکسل ۷ پرو

از طرف دیگر، در بخش نمایشگر به نظر می‌رسد پیکسل ۷ پرو به جای پنل S6E3HC3 سامسونگ که در پیکسل ۶ پرو استفاده شده بود، از پنل جدیدتر S6E3HC4 بهره خواهد برد. به این ترتیب حداکثر روشنایی نمایشگر پیکسل ۷ پرو از ۸۰۰ نیت به ۱۰۰۰ نیت افزایش خواهد یافت. با این حال، انتظار می‌رود وضوح نمایشگر تغییری نکند و‌ همان ۳۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل باقی بماند. البته یک حالت استاندارد ۱۰۸۰p نیز احتمالا اضافه خواهد شد که می‌تواند باعث صرفه‌جویی در مصرف شارژ باتری گردد. 

اطلاعات دیگری که در صفحه لاگ نمونه اولیه پیکسل ۷ پرو کشف شده مربوط به چیپ جدیدی به نام Cirrus Logic CS40L26 می‌شود که برای قابلیت‌های هپتیک و لمسی استفاده خواهد شد.‌ این تراشه ظاهرا قدرتمندتر از نمونه بکار رفته در پیکسل ۶ پرو خواهد بود. ‌

همچنین در صفحه لاگ دستگاه مذکور به یک چیپ ST21NFC اشاره شده است که جایگزین  ST54K NFC در پیکسل ۶ پرو خواهد شد و به نظر می‌رسد از UWB پشتیبانی نخواهد کرد. البته این به معنی عدم پشتیبانی پیکسل ۷ پرو از باند فوق‌عریض نخواهد بود. بلکه یک تراشه دیگر این وظیفه را بر عهده خواهد داشت.

منبع: GsmArena 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید