شایعه: تراشه تنسور ۲ گوگل در گوشی پیکسل ۷ پرو ضعیف‌تر از رقبای خود خواهد بود - تکفارس 
شایعه: تراشه تنسور ۲ گوگل در گوشی پیکسل ۷ پرو ضعیف‌تر از رقبای خود خواهد بود - تکفارس 

شایعه: تراشه تنسور ۲ گوگل در گوشی پیکسل ۷ پرو ضعیف‌تر از رقبای خود خواهد بود

افشین نوری
۱ تیر ۱۴۰۱ - 14:55
پیکسل ۷ پرو

اخیرا چندین نمونه اولیه گوشی پیکسل ۷ پرو به بیرون درز پیدا کرده است که اطلاعات خوبی را درباره این گوشی در اختیار ما قرار می‌دهند. ‌

 طبق این اطلاعات، پیکسل ۷ پرو مجهز به تراشه تنسور ۲ خواهد بود که به نظر می‌رسد بهبودهایی را نسبت تنسور اصلی خواهد داشت. هنوز معلوم نیست که بهبود عملکرد این تراشه چند درصد خواهد بود و در مقایسه با سایر تراشه‌های پرچمدار چه جایگاهی خواهد داشت. 

از طرف دیگر، به نظر می‌رسد نمایشگر پیکسل ۷ پرو ارتقا جزئی نسبت به نمایشگر پیکسل ۶ پرو‌ خواهد داشت بطوزیکه این گوشی به جای پنل S6E3HC3 سامسونگ از پنل S6E3HC4 سامسونگ‌ با رزولوشن ۳۱۳۰x۱۴۴۰ پیکسل استفاده خواهد کرد. 

همچنین براساس اطلاعات امروز، تراشه تنسور ۲  از معماری ۲+۲+۴ بهره خواهد بود و شامل دو هسته قدرتمند، دو هسته متوسط و چهار هسته کم‌مصرف خواهد بود. این هسته‌ها احتمالا به‌ترتیب از نوع Cortex-X1، و A78 و A55 خواهند بود که البته کمی قدیمی هستند و همان هسته‌های استفاده شده در داخل تراشه اسنپدراکون ۸۸۸ هستند. 

بنابراین با توجه به این هسته‌ها می‌توان‌ گفت که تنسور ۲ از نظر عملکرد ضعیف‌تر از اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و نسخه پلاس آن خواهد بود. 

در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم پیکسل ۷ پرو درنهایت با چه مشخصاتی معرفی خواهد شد و آیا قادر به رقابت به گوشی‌های پرچمدار موجود در بازار خواهد بود یا نه‌. نظر شما درباره مشخصات تراشه تنسور ۲ گوگل چیست. دیدگاه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید