جدیدترین رندرهای مک بوک ایر ۲۰۲۲ اپل در رنگ های متنوع منتشر شد - تکفارس 
جدیدترین رندرهای مک بوک ایر ۲۰۲۲ اپل در رنگ های متنوع منتشر شد - تکفارس 
جدیدترین رندرهای مک بوک ایر ۲۰۲۲ اپل در رنگ های متنوع منتشر شد - تکفارس 

جدیدترین رندرهای مک بوک ایر ۲۰۲۲ اپل در رنگ های متنوع منتشر شد

افشین نوری
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - 07:27
مک بوک ایر ۲۰۲۲ اپل

مک بوک ایر ۲۰۲۲ اپل ممکن است در رویداد WWDC این شرکت که چند روز دیگر برگزار خواهد شد معرفی بشود. حالا چند روز مانده به رونمایی این لپ تاپ، رندرهای آن در رنگ‌های متنوع منتشر شده است که می‌توان از نزدیک تغییرات آن را مشاهده کرد. 

این رندرها توسط Darvik Patel در چهار رنگ منتشر شده‌اند و این افشاگر گفته است که مک بوک ایر ۲۰۲۲ اپل دقیقا به این شکل خواهد بود. این رندرها نه‌تنها نشان می‌دهند مک بوک ایر جدید اپل از نظر طراحی نسبت به مدل قبلی تغییرات اساسی خواهد داشت بلکه پورت‌ها و رنگ‌های آن نیز تغییرات مهمی داشته‌اند. همه این تغییرات باعث ترغیب مشتریان نسبت به خرید مک بوک ایر ۲۰۲۲ اپل خواهند شد.

مک بوک ایر ۲۰۲۲ اپل

یکی از تغییرات مهمی که در رندرها دیده می‌شود وجود یک ناچ‌ در بالای نمایشگر است که در مدل قبلی شاهد آن نبودیم و برای اولین بار اپل از چنین مشخصه‌ای برای مک بوک ایر خود استفاده خواهد کرد.  حاشیه‌ها و صفحه کلید هم به رنگ سفید هستند که درست در مقابل طراحی مشکی مدل قبلی است. هنور معلوم نیست که اپل رنگ سفید را برای هر کدام از این تغییرات استفاده خواهد کرد با نه. اما شایعات قبلی نیز به وجود ناچ و رنگ‌های متنوع اشاره کرده‌اند. 

مک بوک ایر ۲۰۲۲ اپل

از طرفی، در بخش فیس آیدی هیچ تغییری ایجاد نخواهد شد و ظاهرا مدل‌های مک بوک پروه آینده اپل هم شامل این تغییر نخواهند شد. اما سایز مک بوک ایر ۲۰۲۲ احتمالا از ۱۳.۳ به ۱۳.۶ افزایش خواهد یافت و شاید اپل بخواهد یک مدل ۱۴.۲ اینچی را نیز به آن اضافه کند. 

در بخش اتصالات نیز تغییراتی دیده می‌شود و اگر دقیق‌تر به رندرها نگاه کنید متوجه تغییر در کانکتور MagSafe خواهید شد که شبیه به نمونه اضافه شده به مک بوک پروهای جدید اپل گردیده است. یک درگاه USB-C و یک جک هدفون ۳.۳ میلیمتری هم روی دستگاه قابل مشاهده هستند. ‌

مک بوک ایر ۲۰۲۲ اپل

هرچند رندرهای جدید مک بوک ایر ۲۰۲۲ تغییرات احتمالی دیگر را نشان نداده‌اند، اما گزارش‌های قبلی گفته‌اند که پورت USB-C این لپ تاپ از تاندربولت پشتیبانی خواهد کرد و از این طریق آزادی عمل بیشتری را در اختیار کاربر قرار خواهد داد تا مانیتورهای مختلف و لوازم حانبی دیکر مثل حافظه و هاب را به این لپ تاپ وصل کند. از طرف دیگر گفته می‌شود که مک بوک ایر ۲۰۲۲ اپل مجهز به تراشه M2 خواهد بود. این تراشه ظاهرا بهبودهای جزئی نسبت به M1 خواهد داشت. 

این رندرها مسلما طراحی نهایی مک بوک ایر ۲۰۲۲ اپل را نشان نمی‌دهند و باید منتظر بمانیم و ببینیم اپل در نهایت این لپ تاپ را به چه طراحی و مشخصاتی به دست مشتریان می‌رساند. نظر شما درباره رندرهای جدید این لپ تاپ چیست؟ نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

منبع: wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید