هدست واقعیت ترکیبی اپل در رویداد WWDC رونمایی نخواهد شد - تکفارس 
هدست واقعیت ترکیبی اپل در رویداد WWDC رونمایی نخواهد شد - تکفارس 

هدست واقعیت ترکیبی اپل در رویداد WWDC رونمایی نخواهد شد

مهدی حلوائی
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - 16:52
هدست واقعیت ترکیبی اپل

مینگ چی کو، تحلیل‌گر سرشناس، روز سه‌شنبه در توییتر اعلام کرد که اپل هدست واقعیت ترکیبی خود را در سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه خواهد کرد اما این محصول در کنفرانس توسعه‌دهندگان جهانی اپل (WWDC) رونمایی نخواهد شد.

به‌گفته‌ی این تحلیل‌گر، اپل بر این باور است که رونمایی زودهنگام از هدست واقعیت ترکیبی خود باعث خواهد شد تا شرکت‌های دیگر با الگوبرداری از آن، محصولی مشابه را زودتر از این شرکت به بازار عرضه کنند. این در حالی است که مارک گورمن، تحلیل‌گر خبرگزاری بلومبرگ، نیز چند روز پیش از عدم رونمایی از این هدست در کنفرانس WWDC 2022 خبر داده بود.

بر اساس گمانه‌زنی‌های قبلی، هدست واقعیت ترکیبی اپل از سیستم‌عامل ریلتی او اس (RealityOS) استفاده خواهد کرد. اخیراً نشانه‌هایی از وجود این سیستم‌عامل در کد منبع اپل مشاهده شده است و اطلاعات افشاشده از حق امتیاز این سیستم‌عامل نیز احتمال معرفی هدست واقعیت ترکیبی اپل در WWDC را افزایش می‌دهند. با این وجود، مارک گورمن احتمال معرفی محصولاتی مانند مک بوک ایر جدید در رویداد پیش رو را بیشتر می‌داند.

نظر شما در مورد هدست‌های واقعیت مجازی و افزوده چیست؟ به‌نظر شما آیا اپل در بازار این محصولات نیز عملکرد موفقی خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: MacRumors

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید