میزان رم و حافظه داخلی پیکسل واچ فاش شد - تکفارس 
میزان رم و حافظه داخلی پیکسل واچ فاش شد - تکفارس 
میزان رم و حافظه داخلی پیکسل واچ فاش شد - تکفارس 

میزان رم و حافظه داخلی پیکسل واچ فاش شد

مهدی حلوائی
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 08:41
گوگل پیکسل واچ

گوگل هفته‌ی گذشته ساعت هوشمند پیکسل واچ را معرفی کرد اما به‌نظر می‌رسد که این شرکت نمی‌تواند از افشای اطلاعات مربوط به این محصول، که در پاییز سال جاری روانه‌ی بازار می‌شود، جلوگیری کند.

مطالب مرتبط:

چند روز پیش گمانه‌زنی‌هایی در خصوص استفاده‌ی پیکسل واچ از تراشه‌ی نسبتاً قدیمی اگزینوس ۹۱۱۰ منتشر شد و گزارش‌های جدید نیز علاوه بر تایید این موضوع، به پشتیبانی همزمان این ساعت از یک تراشه‌ی دیگر اشاره داشته‌اند. این رویکرد باعث خواهد شد تا وظایف بین دو تراشه تقسیم شده و عمر باتری ساعت افزایش پیدا کند.

گوگل پیکسل واچ

بر اساس گمانه‌زنی‌های اخیر، گوگل در پیکسل واچ از میزان رم بیشتری نسبت به گلکسی واچ ۴ بهره برده و از این رو انتظار می‌رود که حداقل میزان رم این ساعت ۱.۵۵ تا ۲ گیگابایت باشد. همچنین گفته می‌شود که حافظه‌ی داخلی این ساعت نیز ۳۲ گیگابایت خواهد بود که دو برابر بیشتر از دیگر ساعت‌های مجهز به سیستم‌عامل ور او اس (WearOS) است.

حسگرهای بخش پشتی پیکسل واچ شباهت زیادی به حسگر مچ‌بندهای فیت‌بیت لوکس (Fitbit Luxe) و فیت‌بیت شارژ ۵ دارد. این دو محصول از حسگرهای ضربان قلب، اکسیژن خون، الکتروکاردیوگرام بهره برده‌اند و از این رو ممکن است که پیکسل واچ نیز از همین حسگرها استفاده کند.

نظر شما در مورد ساعت هوشمند پیکسل واچ چیست؟ به‌نظر شما آیا گوگل در بازار ساعت‌های هوشمند توان رقابت با اپل را خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید