ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ با نسخه بهبودیافته Wear OS 3 معرفی شد - تکفارس 
ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ با نسخه بهبودیافته Wear OS 3 معرفی شد - تکفارس 

ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ با نسخه بهبودیافته Wear OS 3 معرفی شد

افشین نوری
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 08:56
پیکسل واچ

گوگل سرانجام از اولین ساعت هوشمند خود به نام پیکسل واچ رونمایی کرد. این ساعت از فولاد ضدزنگ قابل‌بازیافت ساخته شده و از یک طراحی دایره‌ای با یک تاچ چرخان و یک دکمه کناری بهره می‌برد.

پیکسل واچ در بخش نرم‌افزار نسخه بهبودیافته Wear OS 3 را اجرا می‌کند و یک نسخه LTE نیز برای آن ارائه شده است. این ساعت علاوه بر اپلیکیشن‌های مرسوم گوگل از قابلیت‌های فیت‌بیت نیز بهره برده است. یکی از قابلیت مهم این ساعت حالت تماس اضطراری است که به شما کمک خواهد کرد تا در مواقع بحرانی با دوستان خود یا اورژانس تماس بگیرید.

 پیکسل واچ

گوگل ساعت پیکسل واچ خود را با فیت‌بیت یکپارچه کرده است و بسیاری از قابلیت‌های سلامت و فیتنس آن را در این ساعت ارائه کرده است. شما علاوه بر دسترسی به واچ فیس‌های اختصاصی فیت‌بیت، قادر به همگا‌م‌سازی داده‌های خود با اکانت فیت‌بیت‌تان نیز خواهید بود.

گوگل همچنین گفته است که امنیت داده‌ها در پیکسل واچ بسیار بالا خواهد بود و هر کدام از اطلاعات شما در گوگل و فیت‌بیت به‌صورت خصوصی و جداگانه باقی خواهند ماند. گوگل متاسفانه جزئیات بیشتری از مشخصات این ساعت شامل سایز نمایشگر، تراشه و باتری آن منتشر نکرده است.

قیمت پیکسل واچ هنوز مشخص نیست، اما گوگل گفته است که این ساعت علیرغم داشتن مشخصات عالی، دارای قیمت رقابتی خواهد بود و امکان سازگاری آن با همه دستگاه‌های اندروید ۸.۰ و بالاتر وجود خواهد داشت.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید