چین سرویس ویدیویی ۵G برای شهروندان خود راه‌اندازی کرد - تکفارس 
چین سرویس ویدیویی ۵G برای شهروندان خود راه‌اندازی کرد - تکفارس 
چین سرویس ویدیویی ۵G برای شهروندان خود راه‌اندازی کرد - تکفارس 

چین سرویس ویدیویی ۵G برای شهروندان خود راه‌اندازی کرد

افشین نوری
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 16:23
اینترنت نسل پنجم - 5G

این‌روزها با رشد شبکه ۵G کاربردهای آن نیز در زندگی ما روزبه‌روز بیشتر می‌شود. در کشور چین نیز این فناوری بسیار رشد کرده است و حالا شرکت چینی Unicom قابلیتی به نام “۵G video account” ارائه کرده است که سرویس‌های حساب شخصی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. کاربران فقط کافی است به وب‌سایت این اپراتور رفته و برای این طرح ثبت‌نام کنند.

کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند اقدام به استریم آنلاین ویدیو ۵G از طریق اکانت شخصی خود بکنند‌. این قابلیت همچنین امکان آپلود کردن ویدیو را نیز دارد و یک‌سری سرویس‌های خانواده نیز ارائه می‌کند. شما با استفاده از بخش آلبوم هوش مصنوعی می‌توانید ویدیوها پرتره خانوادگی ضبط کنید و ان‌ها در قالب آلبوم منتشر کنید.

قابلیت اکانت ویدیویی ۵G همچنین امکان پخش اخبار روزانه را دارد و از سرویس‌های دولتی پشتیبانی می‌کند. حتی کشاورزان روستایی نیز می‌توانند با دسترسی به این سرویس اطلاعات موردنیاز خود را دریافت کنند و با تکنیک‌های جدید کشاورزی از طریق ویدیو آشنا شوند.

در هر حال چین از پیشگامان فناوری ۵G دنیاست و سعی می‌کند با ارئه سرویس‌هایی، کاربردهای روزمره آن را توسعه بدهد. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که این کشور در سال‌های آینده چه پیشرفت‌هایی در این زمینه خواهد داشت.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید