گلکسی A52s محبوب ترین گوشی اندرویدی ۵G در فوریه ۲۰۲۲ بوده است - تکفارس 
گلکسی A52s محبوب ترین گوشی اندرویدی ۵G در فوریه ۲۰۲۲ بوده است - تکفارس 

گلکسی A52s محبوب ترین گوشی اندرویدی ۵G در فوریه ۲۰۲۲ بوده است

مهدی حلوائی
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 07:59
گلکسی A52s

بر اساس گزارش جدید شرکت تحقیقاتی کانترپوینت ریسرچ (Counterpoint Research)، سامسونگ گلکسی A52s محبوب‌ترین گوشی اندرویدی ۵G در ماه فوریه‌ی ۲۰۲۲ بوده است. این گوشی با در اختیار داشتن ۲.۹۰ درصد از سهم بازار گوشی‌های ۵G موفق شد تا لقب پرفروش‌ترین گوشی ماه فوریه را به خود اختصاص دهد.

کانترپوینت ریسرچ امروز لیستی از ۱۰ گوشی ۵G پرفروش ماه فوریه‌ی ۲۰۲۲ را منتشر کرد که نام گلکسی A52s در صدر آن مشاهده می‌شود. رتبه‌های دوم تا چهارم این لیست نیز به گوشی‌های گلکسی S22 اولترا ۵G، گلکسی S21 FE 5G و گلکسی A32 5G تعلق داشته است تا سامسونگ در مجموع عملکرد قابل قبولی در بازار گوشی‌های ۵G داشته باشد. اوپو رنو ۷ ۵G نیز به عنوان پرفروش‌ترین گوشی ۵G چینی در رتبه‌ی پنجم این لیست قرار گرفت.

گلکسی A52s

فروش خوب گوشی‌های ۵G چینی به‌لطف گسترش شبکه‌های ۵G در چین بوده که نرخ استفاده از آن‌ها تا ماه فوریه به ۸۳ درصد رسیده است. به‌طور کلی، ۱۰ گوشی حاضر در لیست بالا تنها ۲۰ درصد از فروش کلی گوشی‌های ۵G در ماه فوریه را تشکیل داده و گوشی‌های اندرویدی نیز ۶۷ درصد از بازار گوشی‌های ۵G در همین ماه را به خود اختصاص داده‌اند. انتظار می‌رود که سامسونگ در ماه‌های آینده نیز کماکان بر این بخش از بازار سلطه داشته باشد.

نظر شما در مورد گوشی‌های ۵G چیست؟ به‌نظر شما تا چند سال دیگر شاهد تبدیل شدن این نوع از گوشی‌ها به استاندارد بازار خواهیم بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید