بنچمارک های بیشتری از رایزن ۷ ۵۸۰۰X3D منتشر شد - تکفارس 
بنچمارک های بیشتری از رایزن ۷ ۵۸۰۰X3D منتشر شد - تکفارس 
بنچمارک های بیشتری از رایزن ۷ ۵۸۰۰X3D منتشر شد - تکفارس 

بنچمارک های بیشتری از رایزن ۷ ۵۸۰۰X3D منتشر شد

مهدی حلوائی
۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - 22:24
رایزن 7 5800X3D

نتایج منتشرشده‌ی اخیر از عملکرد تراشه‌ی جدید رایزن ۷ ۵۸۰۰X3D در بنچمارک‌های گیمینگ نشان می‌دهد که این تراشه عملکرد گیمینگ فوق‌العاده‌ای خواهد داشت. بسیاری از کاربران از محدودیت‌های این تراشه در بحث اورکلاکینگ ناامید شده بودند اما به‌نظر می‌رسد که فناوری V-Cache سه‌بعدی ای ام دی این کمبود را جبران کرده است.

هفته‌ی گذشته XanxoGaming اولین نتایج عملکرد تراشه‌ی رایزن ۷ ۵۸۰۰X3D در بنچمارک‌های گیمینگ را منتشر کرد. این تراشه موفق شده بود تا به‌لطف کش L3 بیشتر خود در مقایسه با تراشه‌ی اینتل Core i9-12900KS عملکرد بهتری را در اجرای بازی‌‌های مختلف از جمله Shadow of the Tomb Raider به نمایش بگذارد. حالا امروز بنچمارک‌های بیشتری از این تراشه منتشر شده که بار دیگر عملکرد خوب آن را نشان می‌دهند.

تراشه‌ی رایزن ۷ ۵۸۰۰X3D این بار در اجرای بازی‌های FFXV, Borderlands 3, Death Stranding, Control Assassin’s Creed Origins, Strange Brigade, The Witcher 3 و Shadow of the Tomb Raider مورد آزمایش قرار گرفت و با تراشه‌ی اینتل i9-12900KF به رقابت پرداخت. به‌نظر می‌رسد که عملکرد این تراشه در برخی شرایط بهتر و در برخی دیگر ضعیف‌تر از تراشه‌ی i9-12900KF بوده است. قرار است که ای ام دی تراشه‌ی رایزن ۷ ۵۸۰۰X3D را در تاریخ ۳۱ فروردین با قیمت ۴۴۹ دلار به بازار عرضه کند.

نظر شما در مورد تراشه‌ی رایزن ۷ ۵۸۰۰X3D چیست؟ به‌نظر شما آیا این تراشه توان رقابت با محصولات شرکت اینتل را خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: TechSpot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید