روسیه اپ استور اختصاصی خودش را به‌زودی معرفی می کند - تکفارس 
روسیه اپ استور اختصاصی خودش را به‌زودی معرفی می کند - تکفارس 
روسیه اپ استور اختصاصی خودش را به‌زودی معرفی می کند - تکفارس 

روسیه اپ استور اختصاصی خودش را به‌زودی معرفی می کند

افشین نوری
۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - 09:52
putin

روسیه قصد دارد در تاریخ ۱۹ اردیبهشت (۹ می) که سالروز پیروزی این کشور در جنگ جهانی دوم است از اپ استور اختصاصی خودش رونمایی کند.

این اپ استور که توسط توسعه‌دهندگان روسی توسعه یافته است قرار است جایگزین گوگل پلی استور بشود و‌ روسیه آن را در واکنش به اقدامات اخیر گوگل راه‌اندازی می‌کند. گوگل به‌تازگی همه سرویس‌های پرداخت خودش در روسیه را متوقف کرد و همین موضوع باعث شده تا روسیه از توسعه‌دهندگان خود بخواهد روی اپ استور اختصاصی کار بکنند.

ولادیمیر زیکف مدیر پروژه پلتفرم‌های دیجیتال روسیه گفته است:

روسیه متاسفانه دیگر نمی‌تواند از سرویس‌های گوگل استفاده کند و امکان خرید اپلیکیشن از گوگل پلی استور نیز برای ما وجود ندارد. این موضوع باعث شده تا توسعه‌دهندگان روسی منبع درآمد خود را از دست بدهند و به همین‌خاطر ما تصمیم گرفته‌ایم اپ استور احتصاصی خودمان را به نام NashStore توسعه بدهیم.

ترجمه تحت‌الفظی NashStore از زبان روسی به انگلیسی OurStore می‌شود و این اپ استور قرار است در دستگاه‌های اندرویدی روسی مورداستفاده قرار بگیرد و پرداخت‌های آن با کارت‌های بانکی Mir روسیه انجام خواهدشد.

روسیه در سالروز پیروزی خود در جنگ جهانی دوم معمولا مراسم نظامی برگزار می‌کند و باید منتظر بمانیم و ببینیم که اقدامات بعدی این کشور برای مقابله با تحریم‌های غرب چه خواهد بود.

منبع: Neowin

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید