ردمی ۱۰ ۲۰۲۲ معرفی شد؛ نمایشگر ۹۰ هرتزی و تراشه هیلیو G88 - تکفارس 
ردمی ۱۰ ۲۰۲۲ معرفی شد؛ نمایشگر ۹۰ هرتزی و تراشه هیلیو G88 - تکفارس 
ردمی ۱۰ ۲۰۲۲ معرفی شد؛ نمایشگر ۹۰ هرتزی و تراشه هیلیو G88 - تکفارس 

ردمی ۱۰ ۲۰۲۲ معرفی شد؛ نمایشگر ۹۰ هرتزی و تراشه هیلیو G88

مهدی حلوائی
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - 10:07
ردمی 10 2022

ردمی ۱۰ ۲۰۲۲ امروز در سکوت خبری معرفی شد. این گوشی میان‌رده ویژگی‌هایی مانند نمایشگر ۹۰ هرتزی، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، باتری بزرگ و تراشه‌ای از خانواده‌ی هیلیو G را ارائه داده است.

ردمی ۱۰ ۲۰۲۲ حدود ۱۸۱ گرم وزن داشته و ابعاد آن ۱۶۱ در ۷۵ در ۸.۹۲ میلی‌متر است. این گوشی از نمایشگر پانچ هول ۶.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز، تراکم پیکسلی ۴۵۰ پیکسل در اینچ و محافظ گوریلا گلس ۳ بهره می‌برد. ترکیب دوربین‌های این گوشی نیز شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سلفی ۸ مگاپیکسلی، فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، ماکروی ۲ مگاپیکسلی و حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود.

ردمی 10 2022

ردمی در این گوشی از تراشه‌ی هیلیو G88 استفاده کرده و در کنار آن از ۴ گیگابایت رم LDDRX4 و تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی eMMC بهره برده است. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۱۸ واتی و شارژ معکوس باسیم ۹ واتی، حسگر اثر انگشت کناری، شیار کارت میکرو اس‌دی، درگاه USB-C، جک هدفون و رابط کاربری MIUI 12.5 از دیگر ویژگی‌های این گوشی است.

ردمی ۱۰ ۲۰۲۲ همچنین از بلوتوث ۵.۱، وای‌فای ۸۰۲.۱۱ac، دو بلندگوی استریو، GPS، بلستر مادون قرمز و NFC پشتیبانی کرده و در سه رنگ سفید، خاکستری و آبی روانه‌ی بازار می‌شود. در حال حاضر قیمت این گوشی اعلام نشده است.

نظر شما در مورد ردمی ۱۰ ۲۰۲۲ چیست؟ به‌نظر شما آیا این گوشی از نظر تجاری به موفقیت مناسبی دست پیدا خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید