اینستاگرام مدت زمان ویدیوهای ریلز را به ۹۰ ثانیه افزایش می دهد - تکفارس 
اینستاگرام مدت زمان ویدیوهای ریلز را به ۹۰ ثانیه افزایش می دهد - تکفارس 
اینستاگرام مدت زمان ویدیوهای ریلز را به ۹۰ ثانیه افزایش می دهد - تکفارس 

اینستاگرام مدت زمان ویدیوهای ریلز را به ۹۰ ثانیه افزایش می دهد

افشین نوری
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - 17:49
ریلز

شواهد نشان می‌دهد که اینستاگرام در حال کار روی افزایش مدت زمان ویدیوها در سرویس ریلز (Reels) است.

الساندرو پالوزی (Alessandro Paluzzi) از افشاگران مطرح حوزه تکنولوژی، در حساب توییتری خود اطلاعات تازه‌ای درباره ریلز منتشر کرده و گفته است که اینستاگرام قصد دارد مدت زمان ویدیوها در این سرویس را از ۶۰ ثانیه به ۹۰ ثانیه افزایش بدهد.

پالوزی قبلا سابقه خوبی در افشای قابلیت‌های اینستاگرام داشته است و مهارت او در مهندسی معکوس اپلیکیشن‌ اینستاگرام به او کمک می‌کند تا کدهای مربوط به قابلیت‌های جدید این پلتفرم را کشف کند.

مطالب مرتبط:

اینستاگرام سرویس ریلز را به تقلید از تیک تاک در سال ۲۰۲۰ معرفی کرد و موفقیت این دو سرویس باعث شد تا یوتیوب نیز سرویس شورتس را برای ویدیوهای کوتاه عرضه بکند. هرچند یوتیوب شورتس فعلا در مرحله بتاست، اما در همین مدت کوتاه توانسته محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران پیدا کند. حالا همین موضوع باعث شده تا اینستاگرام به فکر افزایش مدت زمان ویدیوهای ریلز خود بیفتد. در حال حاضر، کاربران یوتیوب شورتس قادر به انتشار ویدیوهای ۶۰ ثانیه‌ای هستند.

البته خیلی‌ها معتقدند که افزایش مدت زمان ویدیوها در ریلز کمک چندانی به افزایش مخاطبان این سرویس نخواهد کرد چونکه اساسا کاربران دیگر به‌دنبال ویدیوهای بلند نیستند و بیشتر ویدیوهای زیر ۱ دقیقه را می‌پسندند.

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید