کپی‌برداری اینستاگرام از تیک تاک؛ اضافه شدن قابلیت Reels Visual Replies به ریلز - تکفارس 
کپی‌برداری اینستاگرام از تیک تاک؛ اضافه شدن قابلیت Reels Visual Replies به ریلز - تکفارس 

کپی‌برداری اینستاگرام از تیک تاک؛ اضافه شدن قابلیت Reels Visual Replies به ریلز

افشین نوری
۲۳ آذر ۱۴۰۰ - 12:07
اینستاگرام

اینستاگرام قابلیت دیگری به سرویس ریلز (Reels) خود اضافه کرده است که بسیار شبیه به یکی از قابلیت‌های تیک تاک است. این قابلیت که Reels Visual Replies نام دارد به شما امکان می‌دهد تا به کامنت‌های زیر یک ویدیو جواب بدهید. به این ترتیب، شما با فشردن دکمه “reply” خواهید توانست یک استیکر به ریلز خود اضافه کنید و حتی رنگ آن را تغییر دهید.

اینستاگرام

این قابلیت بسیار شبیه به قابلیت ریپلای در اپلیکیشن تیک تاک است. البته این قابلیت ظاهرا فقط برای پاسخ دادن به کامنت‌های زیر یک ویدیو کاربرد دارد و برای سایر پست‌های ریلز کاربرد ندارد.

مطالب مرتبط:

اینستاگرام از زمان عرضه سرویس ریلز در سال ۲۰۲۰ قابلیت‌های زیادی به آن اضافه کرده است که اکثر آن‌ها کپی‌برداری از قابلیت‌های تیک تاک بوده‌اند. اینستاگرام در ماه جولای امسال محدودیت زمانی ویدیوها را تا ۱ دقیقه افزایش داد، در حالیکه تیک تاک این مدت‌زمان را از ۱ دقیقه به ۳ دقیقه افزایش داده بود.

اینستاگرام

اینستاگرام همچنین قابلیت Remix را به تقلید از قابلیت Duet تیک تاک و قابلیت‌های دیگری مانند افکت‌های صوتی و تبدیل متن‌ به‌ صوت را به تقلید از تیک تاک به سرویس ریلز خود اضافه کرده است.

قابلیت Reels Visual Replies هرچند به تقلید از تیک تاک ارائه شده است اما باعث خواهد شد تا میزان تعاملات کاربران با یکدیگر افزایش یابد. از طرف دیگر، اینستاگرام قصد دارد با معرفی چنین قابلیت‌هایی کاربران و خالقان محتوا را به ست سرویس ریلز خود جذب کند.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.