گوگل از برنامه های هیجان انگیز خود برای سال ۲۰۲۲ پرده برداشت - تکفارس 
گوگل از برنامه های هیجان انگیز خود برای سال ۲۰۲۲ پرده برداشت - تکفارس 
گوگل از برنامه های هیجان انگیز خود برای سال ۲۰۲۲ پرده برداشت - تکفارس 

گوگل از برنامه های هیجان انگیز خود برای سال ۲۰۲۲ پرده برداشت

افشین نوری
۱۷ دی ۱۴۰۰ - 08:52
رویداد CES 2022

گوگل در رویداد CES 2022 از برنامه‌های آینده خود برای آسان‌تر کردن ارتباط دستگاه‌ها پرده برداشت. این دستگاه‌ها شامل گوشی‌های اندرویدی، کروم‌بوک‌ها، تلویزیون‌های اندرویدی و ساعت‌های هوشمند ور اواس خواهند بود.

گوگل برنامه خود را با ابتدا با معرفی قابلیت Fast Pair برای هدفون‌های بلوتوثی شروع خواهد کرد. این قابلیت کمک خواهد کرد تا این هدفون‌ها به‌طور خودکار با کروم‌بوک‌ها ارتباط برقرار کنند و شما حتی با استفاده از گوشی اندرویدی نیز خواهید توانست یک کرو‌م بوک را برای جفت کردن با هر دستگاه دیگری ست‌آپ کنید. این قابلیت احتمالا در هفته‌های آینده ارائه خواهد شد و در ادامه شاهد گسترش آن برای تلویزیون‌های اندرویدی نیز خواهیم بود.

گوگل

قابلیت بعدی، امکان آنلاک کردن کروم‌بوک با استفاده از ساعت هوشمند ور او‌اس خواهد بود. در حال حاضر امکان انجام این کار با استفاده از یک کوشی اندرویدی وجود دارد، اما گوگل می‌خواهد شما با استفاده از ساعت هوشمند خود نه‌تنها کروم‌بوک خود بلکه گوشی اندرویدی خود را هم باز کنید.

مطالب مرتبط:

از طرف دیگر، قرار است گوشی‌های سامسونگ و پیکسل گوگل از قابلیت‌های کلید دیجیتال پشتیبانی کنند. به‌ این‌ترتیب شما با در دست داشتن گوشی خود و نزدیک شدن به خودرویتان قادر به باز کردن قفل آن خواهید شد. شما حتی قادر خواهید بود با استفاده از گوشی‌تان، خودروی خود را قبل از سوار شدن روشن کنید تا گرم شود.

گوگل

برنامه بعدی گوگل این است که استریم محتواها را روی دستگاه‌های مختلف هوشمندتر و آسان‌تر کند. مثلا اگر شما در حین تماشای فیلمی در یک تبلت با استفاده از هدفون بلوتوثی، تماسی را دریافت کنید، فیلم به‌طور خودکار متوقف خواهد شد تا به تماس پاسخ دهید، سپس با پایان تماس بدون اینکه شما کاری انجام دهید پخش فیلم دوباره از سر گرفته خواهد شد. این قابلیت در ماه‌های آینده ارائه خواهد شد.

گوگل

گوگل همچنین می‌خواهد قابلیت کروم‌کست را در دستگاه‌های بیشتری مانند تلویزیون‌ها، اسپیکرهای هوشمند و موارد دیگر ارائه کند.

و مورد آخر اینکه، گوگل قصد دارد امکان تعامل از راه دور با گوشی اندرویدی را برای کاربران امکان‌پذیر کند. مثلا شما خواهید توانست با استفاده از Phone Hub بدون آنکه آن را روی کروم‌بوک خود نصب کرده باشید، به پیام‌ها پاسخ بدهید. ضمنا گوگل قصد دارد امسال قابلیت‌های ارتباطی پیشرفته‌تری را برای کامپیوتری ویندوزی ارائه کند.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید