انویدیا کارت گرافیکی اقتصادی RTX 3050 را معرفی کرد - تکفارس 
انویدیا کارت گرافیکی اقتصادی RTX 3050 را معرفی کرد - تکفارس 
انویدیا کارت گرافیکی اقتصادی RTX 3050 را معرفی کرد - تکفارس 

انویدیا کارت گرافیکی اقتصادی RTX 3050 را معرفی کرد

افشین نوری
۱۵ دی ۱۴۰۰ - 10:04
انویدیا

انویدیا با دست پر به نمایشگاه CES 2022 آمده است و یکی از اقتصادی‌ترین کارت های گرافیکی دنیا را معرفی کرده است. این کارت گرافیکی که RTX 3050 نام دارد فقط ۲۴۹ دلار قیمتش است و حدود ۸۰ دلار ارزان‌تر از مدل قبلی سری RTX یعنی RTX 3060 است.

مطالب مرتبط:

انویدیا RTX 3050 بر پایه معماری Ampere انویدیا ساخته شده است و قابلیت گیمینگ ردیابی اشعه با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه را در کنار ۸ گیگابایت رم GDDR6 ارائه می‌کند. این کارت گرافیکی همچنین مجهز به نسل سوم هسته‌های تنسور انویدیا است که امکان آپ‌اسکیل کردن DLSS بر پایه هوش مصنوعی را برای کاربران فراهم خواهد کرد.

انویدیا

مت ویوبلینگ (Matt Wuebbling )، نایب‌رئیس بازاریابی جی‌فورس، گفته است که در حال حاضر حدود ۷۵ درصد از مشتریان انویدیا از پلتفرم قدیمی GTX استفاده می‌کنند و معرفی RTX 3050 به‌عنوان یک کارت گرافیکی ارزان‌قیمت به گیمرها کمک خواهد کرد تا سیستم خود را با کمترین هزینه ارتقا بدهند

کارت RTX 3050 نیز مانند RTX 3060 فاقد مدل Founder’s Edition است و بنابراین شما برای خرید آن مجبور خواهید بود به یکی از شرکای انویدیا مراجعه کنید. قیمت پایه این کارت گرافیکی همانطور که گفته شد ۲۴۹ دلار خواهد بود.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید