پاناسونیک و آی بی ام نیز از حضور در رویداد CES 2022 انصراف دادند - تکفارس
پاناسونیک و آی بی ام نیز از حضور در رویداد CES 2022 انصراف دادند - تکفارس
پاناسونیک و آی بی ام نیز از حضور در رویداد CES 2022 انصراف دادند - تکفارس

پاناسونیک و آی بی ام نیز از حضور در رویداد CES 2022 انصراف دادند

مهدی حلوائی
۱۰ دی ۱۴۰۰ - 07:39
رویداد CES 2022

به‌نظر می‌رسد که رویداد CES 2022 شاهد حضور پررنگ شرکت‌های کوچک‌ و کمتر شناخته‌شده‌ خواهد بود چرا که بیشتر شرکت‌های بزرگ از حضور در این مراسم انصراف داده‌اند. سخنگوی شرکت آی بی ام روز گذشته در مصاحبه با وب‌سایت ورج اعلام کرد که این شرکت در رویداد پیش رو شرکت نکرده و برنامه‌ی خود را به‌صورت مجازی برگزار خواهد کرد.

همچنین پاناسونیک و شرکت‌های خودروسازی بی ام و و مرسدس بنز نیز به علت تعداد زیاد افراد حاضر در رویداد CES 2022 و نگرانی‌های مربوط به احتمال گسترش ویروس کرونا از حضور در این مراسم انصراف داده‌اند. این در حالی است که طی چند روز پیش شرکت‌های ای ام دی، ام اس آی، مایکروسافت، اینتل، متا، توییتر، گوگل، آمازون، جنرال موتورز و وان‌پلاس نیز از تصمیم مشابه خود برای عدم حضور در این رویداد خبر داده بودند.

پاناسونیک

با این وجود، رویداد CES 2022 کماکان در تاریخ مقرر برگزار خواهد شد و شرکت‌های کوچک‌تر فرصت معرفی محصولات و ابداعات جدید خود را خواهند داشت. در واقع گری شاپیرو، مدیر عامل CES، روز گذشته اعلام کرد که لغوشدن رویداد پیش رو به هزاران شرکت کوچک که برای گسترش کسب و کار خود روی این رویداد حساب کرده‌اند، ضربه‌ی بزرگی خواهد زد و از این رو CES 2022 در تاریخ مقرر برپا خواهد شد.

نظر شما در مورد رویداد CES 2022 چیست؟ به‌نظر شما آیا برگزاری این رویداد به‌صورت حضوری تصمیم درستی از سوی مسئولان آن بوده است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: TechSpot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید