IBM شرکت امنیتی Polar Security را تصاحب کرد - تکفارس 
IBM شرکت امنیتی Polar Security را تصاحب کرد - تکفارس 

IBM شرکت امنیتی Polar Security را تصاحب کرد

مهدی حلوائی
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - 17:52
آی بی ام شرکت Polar Security را تصاحب کرد

استارت‌ آپ‌های امنیتی کماکان توسط شرکت‌های بزرگ فناوری، برای مقابله با مشکل روزافزون آسیب‌پذیری‌ها، خریداری می‌شوند و حالا نوبت به Polar Security رسیده تا توسط آی بی ام (IBM) تصاحب شود. این شرکت اسرائیلی پلتفرمی را طراحی کرده که توانایی رهگیری و مدیریت داده‌ها در اپلیکشن‌های ابری ‌و درون شبکه‌های شرکت‌های مختلف را دارد. آی بی ام امروز این خبر را تایید و اعلام کرد که Polar با واحد Guardium (که خود آن در سال ۲۰۰۹ خریداری شده بود) ادغام خواهد شد.

استارت‌ آپ Polar کمی بیش از یک سال پیش با سرمایه‌ای ۸.۵ میلیون دلاری توسط داو یوران (Dov Yuran)، گای شنی (Guy Shanny) و روی یاکووی (Roey Yaacovi) تاسیس شد و در حال حاضر هنوز مشخص نیست که کدام یک از آن‌ها و چند نفر از نیروهای استارت آپ یادشده به آی بی ام ملحق خواهند شد. این در حالی است که شرکت Datadog نیز از مدت‌ها پیش به دنبال خرید Polar بوده است. Datadog همچنین قصد دارد یکی دیگر از شرکت‌های امنیت سایبری اسرائیلی به نام Luminar را با مبلغی بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون دلار خریداری کند.

گسترش سرویس‌های ابری علاوه بر مشکل شناسایی و ردیابی مکان ذخیره‌ی داده‌ها، مشکلات دیگری مانند محل استفاده‌ی داده‌ها، هویت افرادی که از داده‌ها استفاده می‌کنند و همچنین چگونگی پیروی تمامی این موارد از قوانینی که در کشورهای مختلف، متفاوت است را نیز به وجود آورده است. حالا شرکت Polar سعی دارد تا با استفاده از پلتفرم جدید خود با این مشکلات مقابله کند.

منبع: TechCrunch

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.