با این وب شوتر مرد عنکبوتی می شوید! - تکفارس 
با این وب شوتر مرد عنکبوتی می شوید! - تکفارس 

با این وب شوتر مرد عنکبوتی می شوید!

taham
۲۸ فروردین ۱۳۹۳ - 22:55
با این وب شوتر مرد عنکبوتی میشود!

شاید خیلی ها بعد از دیدن مجموعه فیلم های مرد عنکبوتی دوست داشتند تا کاش مثل او تار بیاندازند از در و دیوار آویزان شوند و کار های خارق العاده او را انجام دهند .یک جوان آلمانی دستگاهی را درست کرده که تا حدودی شما را به یک مرد عنکبوتی لیزری تبدیل میکند در ادامه با ما همراه باشید.

یک جوان آلمانی به نام پاتریک پریپ یک دستگاه اختراع کرده موسوم به وب شوتر که یک سلاح لیزری الکترو مغناطیسی محسوب میشود که به گونه ای الهام گرفته از مرد عنکبوتی و قدرت پرتاب تار او است.

این دستگاه هم مثل مرد عنکبوتی روی مچ نصب میشود و شما با فرشدن یک دکمه که کف دست روی دست کش قرار گرفته اقدام به پرتاب اشعه لیزر میکند. در واقع شما میتوانید با لیزر پر قدرت این دستگاه به هدف گیری بپردازید و با دقت بسیاری هم این کار را انجام دهید.

با این وب شوتر مرد عنکبوتی میشود!

یک نیزه و بهتره گفت یک نیر فلزی که دارای کلاهک برنجی هم هست در این دستگاه تعبیه شده است که میتوانید آن را هم با فشردن دکمه دیگری پرتاب و شلیک کنید.و بعد از شلیک نیزه میتوان طناب متصل به آن را با فشردن یک دکمه جمع کرد و تیر را دوباره به جای اول خود برگرداند.این دستگاه تمام فعالیت خود را توسط یک باتری لیتیومی انجام میدهد که قدرت خوبی هم به دستگاه انتقال میدهد.از ابتکارات مردم دنیا می توان استفاده کرد و این سلاح های ساده را گسترش داد و از ایده انها برای ساخت سلاح های با کاربرد بهتر و برای شرایط خاص استفاده کرد.

با این وب شوتر مرد عنکبوتی میشود!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.