رابط کاربری MIUI 13 با بهبودهای عالی در راه است - تکفارس 
رابط کاربری MIUI 13 با بهبودهای عالی در راه است - تکفارس 
رابط کاربری MIUI 13 با بهبودهای عالی در راه است - تکفارس 

رابط کاربری MIUI 13 با بهبودهای عالی در راه است

افشین نوری
۲۴ آبان ۱۴۰۰ - 11:17
رابط کاربری MIUI 13

شیائومی چند روز پیش اعلام کرد که سومین نسخه پایدار رابط کاربری MIUI 12.5 را در اواخر ماه دسامبر عرضه خواهد کرد. این نسخه ظاهراً دارای بهبودهایی در چهار بخش اصلی خواهد بود که عبارتند از حافظه داخلی مایع، حافظه رم اتمی، پردازش متمرکز و بالانس هوشمند.

لو ویبینگ: رابط کاربری MIUI 13 در راه است

حالا لو ویبینگ مدیرعامل ردمی، برند فرعی شیائومی، دیشب در حساب ویبوی خود اعلام کرد که رابط کاربری MIUI 13 نیز به‌زودی عرضه خواهد شد.

طبق برخی شایعات، رابط کاربری MIUI 13 دارای تغییرات زیادی خواهد بود و تجربه کاربری جدیدی ارائه خواهد کرد. این رابط کاربری همچنین مبتنی بر سیستم عامل‌های اندروید ۱۱ و اندروید ۱۲ خواهد بود.

مطالب مرتبط:

لی جون، مدیرعامل شیائومی، در ماه آگوست گفته بود که MIUI 13 در اواخر سال جاری ارائه خواهد شد و امیدوار است که انتطارت کاربران را برآورده کند. شیائومی سال گذسته یکی از بزرگترین آپدیت‌های خود را در قالب MIUI 12 ارائه کرد. این آپدیت بهبودهای خوبی در زمینه انیمیشن و رندرینگ معرفی کرد که در نوع خود بی‌نظیر بودند.

رابط کاربری MIUI 13

شیائومی دلایل مصرف بالای باتری گوشی‌های مجهز به رابط کاربری MIUI را توضیح داد

شیائومی در توضیح دلایل خالی شدن سریع شارژ گوشی‌های مجهز به MIUI چند مورد را ذکر کرده است که مهمترین آن‌ها «روشن بودن سرویس مکان‌یابی» است.

موارد دیگر، شامل اجرای برخی اپلیکیشن‌های پرمصرف، فعال بودن قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن و اجرای خودکار برخی اپلیکیشن‌ها در پس‌زمینه می‌شوند. برای رفع این موارد، شیائومی توصیه کرده است که کاربران حتماً در صورت عدم نیاز، سرویس مکان‌یابی گوشی خود را خاموش کنند و از اپلیکیشن‌های پرمصرف کمتری روی دستگاه خود استفاده نمایند.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید