شیائومی ۱۲ از فست شارژ ۱۰۰ واتی استفاده خواهد کرد - تکفارس 
شیائومی ۱۲ از فست شارژ ۱۰۰ واتی استفاده خواهد کرد - تکفارس 
شیائومی ۱۲ از فست شارژ ۱۰۰ واتی استفاده خواهد کرد - تکفارس 

شیائومی ۱۲ از فست شارژ ۱۰۰ واتی استفاده خواهد کرد

مهدی حلوائی
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - 14:03
شیائومی 12

شیائومی سال گذشته در بین اولین شرکت‌هایی بود که از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده کرد و گفته می‌شود که گوشی شیائومی ۱۲ نیز امسال به اولین محصولی تبدیل خواهد شد که از تراشه‌ی پرچمدار اسنپدراگون ۸۹۸ بهره می‌برد.

بر اساس گزارش جدید Digital Chat Station، شیائومی ۱۲ برخلاف می ۱۰ الترا و می ۱۱T پرو از فست شارژ ۱۲۰ واتی بهره نبرده و به‌جای آن از فست شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. این افشاگر همچنین اعلام کرده که شیائومی ۱۲ از دوربین پریسکوپ و فوق عریض استفاده نکرده و تنها به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. باتری بزرگ، نسبت صفحه نمایش به بدنه‌ی بالا و پانچ هول کوچک‌تر از دیگر ویژگی‌های احتمالی این گوشی خواهد بود.

Digital Chat Station قبلاً اعلام کرده بود که شیائومی ۱۲ پرو از ترکیب سه دوربین اصلی، فوق عریض و تله‌فوتوی ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. با این وجود، این اطلاعات مربوط به چند ماه قبل بوده و هنوز اطلاعات تازه‌ای از ترکیب دوربین‌های شیائومی ۱۲ پرو منتشر نشده است.

نظر شما در مورد سری شیائومی ۱۲ چیست؟ به‌نظر شما شیائومی این گوشی‌ها را در چه تاریخی معرفی خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید