لایکا احتمالاً دوربین شیائومی ۱۲ اولترا را تولید خواهد کرد - تکفارس
لایکا احتمالاً دوربین شیائومی ۱۲ اولترا را تولید خواهد کرد - تکفارس
لایکا احتمالاً دوربین شیائومی ۱۲ اولترا را تولید خواهد کرد - تکفارس

لایکا احتمالاً دوربین شیائومی ۱۲ اولترا را تولید خواهد کرد

مهدی حلوائی
۲۴ آبان ۱۴۰۰ - 10:00
شیائومی 12

بر اساس گزارش‌های قبلی، سری گوشی‌های شیائومی ۱۲ در ماه دسامبر (آذر) به‌طور رسمی معرفی خواهند شد. حالا اطلاعات جدیدی به بیرون درز پیدا کرده که به استفاده‌ی نسخه‌ی اولترا از دوربین شرکت لایکا اشاره دارند.

هوآوی از سال ۲۰۱۹ گوشی‌های خود رابه همراه دوربین‌های شرکت لایکا به بازار عرضه می‌کرد اما همکاری این دو شرکت امسال با عرضه‌ی سری P50 به پایان رسید. حالا Digital Chat Station، افشاگر مشهور، در گزارشی اعلام کرده که لایکا برای ساخت دوربین‌های گوشی شیائومی ۱۲ اولترا با این شرکت چینی به توافق رسیده است.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از گوشی شیائومی ۱۲ اولترا در دسترس نیست اما این افشاگر در گذشته ادعا کرده بود که این گوشی از سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد و یکی از این دوربین‌ها از لنز پریسکوپ ۱/۱.۵ اینچی با زوم اپتیکال ۵x بهره خواهد برد. همچنین گفته می‌شود که شیائومی ۱۲ اولترا از حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش پشتیبانی کرده و طراحی آن شبیه به شیائومی ۱۱ اولترا خواهد بود.

نظر شما در مورد سری شیائومی ۱۲ چیست؟ به‌نظر شما شیائومی باید چه ویژگی‌هایی را به گوشی‌های پرچمدار جدید خود اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید