گوگل به طرفداران پیکسل، جوراب هدیه می دهد - تکفارس 
گوگل به طرفداران پیکسل، جوراب هدیه می دهد - تکفارس 
گوگل به طرفداران پیکسل، جوراب هدیه می دهد - تکفارس 

گوگل به طرفداران پیکسل، جوراب هدیه می دهد

مهدی ملکی
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - 11:04
گوگل پیکسل ۶ پرو

سال گذشته در ماه آگوست ۲۰۲۰ میلادی بود که گزارش‌هایی مبنی بر کلاب سوپرفن پیکسل (Pixel Superfan) منتشر شد. طبق آن گزارش کاربران باید برای پیوستن به این کلاب حداقل ۱۸ سال سن، دعوت‌نامه گوگل و همچنین اقامت ایالات متحده را در اختیار می‌داشتند.

در آن زمان گوگل دعوت‌نامه‌های خود را همراه یک پرسش‌نامه برای کاربرانی ارسال می‌کرد که چندین محصول سری نکسوس یا پیکسل را خریده بودند. در آن پرسش‌نامه از مشتریان محصولات خریداری شده و علایق آن‌ها سوال می‌شد.

گوگل به همین ترتیب چند ماه پیش از رونمایی سری پیکسل ۶، مشخصاً دوباره تلاش کرد که سوپرفن‌های بیشتری را جذب کند. برای مثال در آن زمان تصاویری از پیکسل ۵، پیکسل ۴a و پیکسل ۴a 5G در اختیار این طرفداران قرار گرفت.

مطالب مرتبط:

حال به گزارش Droid Life، سوپرفن‌های پیکسل امسال جوراب‌ها و استیکرهایی با طرح پیکسل ۶ پرو و تراشه شخصی‌سازی شده گوگل دریافت کرده‌اند. همان‌طور که احتمالاً اطلاع دارید، تنسور اولین تراشه شخصی‌سازی و طراحی شده توسط خود گوگل به شمار می‌رود.

ویژگی‌های بسیار مهم سری پیکسل ۶ از جمله موشن مود، تشخیص دقیق‌تر چهره و یا ترجمه زنده متن به سایر زبان‌ها، همه به لطف این تراشه جدید پا به عرصه گذاشته‌اند.

با نامیدن یک استاندارد جدید برای یادگیری ماشین، اکنون ما با یک وعده بسیار بزرگ از سمت این شرکت روبه‌رو هستیم. برای مثال گوگ می‌گوید که تنسور این شرکت دقیق‌ترین فناوری تشخیص خودکار صدا (ASR) موجود را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از این ویژگی برای بهره‌گیری از نهایت پتانسیل گوگل اسیستنت یا سایر اپلیکیشن‌ها استفاده کنید.

البته وجود این ادعاها و همچنین ارسال استیکرهای تنسور برای سوپرفن‌های پیکسل اصلاً عجیب نیست؛‌ این شرکت ادعا می‌کند که این سخت‌افزار شخصی‌سازی شده تفاوت گوگل با دیگر رقبا را خیلی راحت مشخص و آشکار می‌کند. همچنین مدتی پیش فاش شد که این شرکت در حال کار روی نسل جدید پردازنده‌های تنسور است.

همچنین با وجود مشکلات رایجی که بعد از عرضه پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو رخ داده‌اند، هنوز هم هایپ زیادی پیرامون این گوشی‌های پرچم‌دار گوگل وجود دارند؛ محصولاتی که به نظر می‌رسند در تمام بحث‌هایی که گلکسی S21 و آیفون ۱۳ پرو مکس حضور می‌یابند، برای خودنمایی حاضر هستند.

پیش از عرضه این نسخه‌های سری پیکسل کسی باور نداشت که گوگل روزی بتواند به کیفیت بالای سخت‌افزار در کنار نرم‌افزار قابل توجه خود دست یابد. نهایتاً به لطف این سری، گوشی‌های گوگل سخت‌افزاری جذاب ارائه می‌دهند که از ویژی‌های همیشگی نرم‌افزار مناسب این شرکت هم بهره‌مند است.

در نتیجه اگر شما از طرفداران سرسخت یا همان سوپرفن‌های پیکسل هستید و در ایالات متحده زندگی می‌کنید، باید منتظر دریافت یک جفت جوراب باشید!

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید