واتساپ قابلیت شخصی‌سازی گزینه Last Seen را به‌زودی ارائه می‌کند - تکفارس 
واتساپ قابلیت شخصی‌سازی گزینه Last Seen را به‌زودی ارائه می‌کند - تکفارس 
واتساپ قابلیت شخصی‌سازی گزینه Last Seen را به‌زودی ارائه می‌کند - تکفارس 

واتساپ قابلیت شخصی‌سازی گزینه Last Seen را به‌زودی ارائه می‌کند

افشین نوری
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - 09:28
Whatsapp

وب‌سایت WABetaInfo خبر داده است که واتساپ در حال کار روی یک قابلیت جدید برای پلتفرم خود است که به کاربران اجازه خواهد داد تا تعیین کنند چه کسی وضعیت Last Seen آن‌ها را ببیند. این قابلبت برای کسانی که نسبت به حریم خصوصی خود حساس هستند بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.

گاهی اوقات کاربران واتساپ دوست دارند بدون آنکه وضعیت آنلاین بودن آن‌ها برای دیگران مشخص شود، پیام‌های یا متن‌های قدیمی را بخوانند یا اینکه با یک نفر خاص به‌طور خصوصی صحبت کنند.

مطالب مرتبط:

در حال حاضر، کاربران واتساپ تنها می‌توانند حالت Last Seen را برای همه مخاطبان خود غیرفعال کنند و نمی‌توانند بین آن‌ها استثنا قائل شوند. حتی فیس بوک هم چنین قابلیتی تابه‌حال عرضه نکرد و از آنجائیکه این شرکت مالک واتساپ است می‌توان انتظار داشت که فیس بوک هم بعد از واتساپ قابلیت My contacts except را برای کاربران خود ارائه کند.

واتساپ

این قابلیت جدید واتساپ به شما اجازه خواهد داد تا به‌صورت «نرم»، افرادی را که مدنظرتان است مسدود کنید یا اینکه از تعامل با آن‌ها در صورت آنلاین شدن‌تان اجنناب کنید. به این‌ترتیب، شما به‌طور مستقیم آن‌ها را بلاک نخواهید کرد بلکه از تعامل بیشتر با آن‌ها دوری خواهید کرد.

طبق گزارش WABetaInfo، کاربران واتساپ همچنین قادر خواهند بود تا انتخاب کنند چه کسی عکس پروفایل و بخش About آن‌ها را ببیند. هرچند بلاک نرم افراد از طریق قابلیت جدید Last Seen باعث خواهد شد تا شما هم نتوانید وضعیت آنلاین بودن یا نبودن طرف مقابل را نبینید، اما این موضوع در مورد عکس پروفایل و بخش About صادق نخواهد بود.

این قابلیت‌های جدید قرار است در نسخه ۲.۲۱.۲۳.۱۴ واتساپ بتا عرضه شوند و به‌محض عرضه شما خواهید توانست با رفتن به مسیر WhatsApp > Account Privacy Setting آن‌ها را دریافت کنید.

منبع: PhoneAR

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید