واتساپ قابلیت Communities را برای مدیریت بهتر گروه‌ها ارائه می‌کند - تکفارس 
واتساپ قابلیت Communities را برای مدیریت بهتر گروه‌ها ارائه می‌کند - تکفارس 

واتساپ قابلیت Communities را برای مدیریت بهتر گروه‌ها ارائه می‌کند

افشین نوری
۱۶ آبان ۱۴۰۰ - 11:06
Whatsapp

وب‌سایت WABetaInfo گزارش داده است که واتساپ در حال کار روی یک قابلیت جدید به نام Communities است. این قابلیت ظاهراً به امکانات بیشتری در اختیار ادمین گروه‌ها قرار خواهد داد تا بهتر بتوانند گروه‌های خودشان را مدیریت کنند.

به‌گفته WABetaInfo، یکی از امکانات این قابلیت، ایجاد گروه یا گروه‌هایی در داخل یک گروه خواهد بود که تقریباً مشابه قابلیت کامیونیتی در اپلیکیشن دیسکورد خواهد بود.

مطالب مرتبط:

ادمین‌ها همچنین قادر به دعوت کردن از اعضای جدید با استفاده از یک لینک دعوت Community Invite Link خواهد بود. ظاهراً چت‌های مربوط به Communities از نظر ظاهری تفاوت‌هایی با چت‌های گروه‌های معمولی خواهد داشت. WABetaInfo گفته است که آیکون‌های این قابلیت دارای ظاهر مربع‌شکل با گوشه‌های گرد خواهند بود که واتساپ این نوع آیکون را در ماه اکتبر امسال به‌اشتباه فعال کرده بود، اما بلافاصله آن را غیرفعال کرد.

واتساپ

هنوز مشخص نیست که قابلیت Communities چه زمانی عرضه خواهد شد. واتساپ احتمالا با معرفی این قابلیت قصد دارد که فاصله ایجاد شده میان خود با سایر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان مثل تلگرام را کمتر کند. واتساپ ماه کذشته در اثر بروز یک اختلال هفت ساعته بسیاری از کاربران خود را از دست داد؛ بطوریکه تلگرام همان روز ادعا کرد که در اثر این اختلال ۷۰ میلون کاربر جدید به تلگرام اضافه شده‌اند.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.