مایکروسافت سرفیس لپ تاپ SE معرفی شد - تکفارس 
مایکروسافت سرفیس لپ تاپ SE معرفی شد - تکفارس 
مایکروسافت سرفیس لپ تاپ SE معرفی شد - تکفارس 

مایکروسافت سرفیس لپ تاپ SE معرفی شد

مهدی حلوائی
۱۹ آبان ۱۴۰۰ - 14:09
مایکروسافت سرفیس لپ تاپ SE

مایکروسافت امروز از سرفیس لپ تاپ SE به عنوان رقیب لپ تاپ‌های اقتصادی کروم بوک معرفی کرد. این لپ تاپ از سیستم‌عامل جدید ویندوز ۱۱ SE استفاده کرده و به‌طور اختصاصی برای مدارس و دانشجوها طراحی شده است.

سرفیس لپ تاپ SE از صفحه نمایش ال سی دی ۱۱.۶ اینچی با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل و نسبت ابعاد ۱۶:۹ استفاده کرده و در دو نسخه‌ با پردازنده‌‌های اینتل سلرون N4020 و N4120 عرضه شده است. این لپ تاپ همچنین از ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۶۴/۴ گیگابایتی و ۱۲۸/۸ گیگابایتی بهره برده و به بلندگوهای استریو و وب‌کم ۱ مگاپیکسلی برای تماس‌های ویدیویی مجهز شده است.

مایکروسافت سرفیس لپ تاپ SE

لیست درگاه‌های سرفیس لپ تاپ SE شامل یک درگاه USB-A، یک درگاه USB-C، یک درگاه DC و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری می‌شود. وزن این لپ تاپ نیز ۱.۱۷ کیلوگرم بوده و عمر باتری آن در حالت استندبای ۱۶ ساعت می‌باشد. مایکروسافت قصد دارد تا نسخه‌ی پایه‌ی این لپ تاپ را با قیمت ۲۴۹ دلار و نسخه‌ی قدرتمندتر آن را با قیمت ۳۲۹ دلار در اوایل سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه کند.

نظر شما در مورد سرفیس لپ تاپ SE چیست؟ آیا این لپ تاپ توان رقابت با کروم بوک‌ها را خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید