شبکه اجتماعی ترامپ با نام TRUTH Social به زودی راه‌اندازی می‌شود - تکفارس 
شبکه اجتماعی ترامپ با نام TRUTH Social به زودی راه‌اندازی می‌شود - تکفارس 
شبکه اجتماعی ترامپ با نام TRUTH Social به زودی راه‌اندازی می‌شود - تکفارس 

شبکه اجتماعی ترامپ با نام TRUTH Social به زودی راه‌اندازی می‌شود

افشین نوری
۳۰ مهر ۱۴۰۰ - 09:32
ترامپ

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا خود را برای راه‌اندازی شبکه اجتماعی اختصاصی خودش به نام TRUTH Social آماده می‌کند. این خبر را گروه رسانه‌ای ترامپ اعلام کرده و گفته است که در کنار این شبکه اجتماعی، یک پلتفرم اشتراکی مبتنی بر ویدیو به نام +TMTG هم راه‌اندازی خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

گروه رسانه‌ای ترامپ با انتقاد از شرکت‌های فناوری بزرگ مثل توییتر و فیس بوک گفته است که قصد دارد با راه‌اندازی شبکه اجتماعی TRUTH Social امکان گفتگو را به همه افراد بدهد و تبدیل به رقیبی برای شبکه‌های اجتماعی فعلی بشود. این گروه در وب‌سایت خود گفته است که نسخه آزمایشی TRUTH Social ماه آینده راه‌اندازی خواهد شد و در حال حاضر، کاربران آی او اس می‌توانند اپلیکیشن این شبکه اجتماعی را از اپ استور اپل دانلود کنند. کسانی که می‌خواهند در نسخه آزمایشی این پلتفرم ثبت‌نام کنند می‌توانند به وب‌سایت TRUTH Social مراجعه کنند. انتظار می‌رود نسخه نهایی این اپلیکیشن در سه ماهه نخست ۲۰۲۲ راه‌اندازی شود.

اما درباره پلتفرم اشتراکی مبتنی بر ویدیو  +TMTG نیز باید بگوییم که این پلتفرم ظاهراً سرویسی برای پخش برنامه‌های سرگرمی، اخبار، پادکست و موارد دیگر خواهد بود و گروه رسانه‌ای ترامپ هنوز صحبتی درباره زمان راه‌اندازی آن نکرده است.

دونالد ترامپ، بعد از ماجرای هجوم طرفداران او به کنگره آمریکا در زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، از شبکه‌های اجتماعی توییتر و فیس بوک اخراج شد. البته این اقدام توییتر و فیس بوک انتقادات زیدی را علیه آن‌ها برانگیخت و البته عده‌ای نیز موافق این اقدام بودند و آن را تائید کردند. در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا ترامپ درنهایت موفق به راه‌اندازی شبکه اجتماعی خودش می‌شود یا نه.

منبع: Ms Power User

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید