امکان تماس ویدیویی در جیمیل فراهم خواهد شد - تکفارس  
امکان تماس ویدیویی در جیمیل فراهم خواهد شد - تکفارس  
امکان تماس ویدیویی در جیمیل فراهم خواهد شد - تکفارس  

امکان تماس بین کاربران در اپلیکیشن جیمیل به زودی فراهم خواهد شد

مجتبی بوالحسنی
۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - 16:46
امنیت جیمیل

گوگل به‌زودی امکان برقراری تماس‌های ویدویی و ایجاد ویدیو کنفراس در اپلیکیشن جیمیل را در دسترس کاربران قرار خواهد داد.

درحال حاضر گوگل اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های خود را به‌طور مجزا و در قالب اپلیکیشن‌های جداگانه به کاربران ارائه می‌دهد. جیمیل سرویس ایمیل این شرکت است و سرویس میت (Meet) برای ارائه‌ی خدمات ویدئو کنفرانس در نظر گرفته شده است.

مطالب مرتبط:

درهر حال، گوگل اعلام کرده که قصد دارد سرویس جیمیل را به یک پلتفرم هیبریدی چندکاره تبدیل کند. بدین ترتیب کاربران می‌توانند در اپلیکیشن جیمیل، علاوه بر بررسی ایمیل‌های خود، کارهای دیگری را هم در این اپ انجام دهند.

جیمیل

به‌نظر می‌رسد گوگل در بخشی از بروزرسانی ورک‌اسپیس، به‌زودی امکان برقراری تماس‌های ویدیویی بین کاربران را در اپلیکیشن جیمیل فراهم خواهد کرد. بدین ترتیب کاربران برای ایجاد کنفرانس‌ها و تماس‌های ویدیویی با افراد دیگر، نیازی به استفاده از سرویس Meet نداشته و امکان دسترسی به این سرویس از طریق اپلیکیشن جیمیل فراهم خواهد شد.

این تغییر باعث می‌شود کاربران راحت‌تر بتوانند با افراد دیگر تماس برقرار کنند.

گوگل درمورد این تغییر گفته:

سرویس گوگل میت، یک تجربه‌ی کاربری بی‌نقص را برای برقراری تماس‌های ویدیویی به کاربران ارائه می‌دهد. افراد می‌توانند با این سرویس، تماس‌های ویدیویی دو یا چند نفره برقرار کنند. از دیگر ویژگی‌های گوگل میت می‌توان به امکان ایجاد قرار ملاقات‌های ویدیویی زمان‌بندی شده اشاره کرد.

هدف ما این است که قابلیت‌های سرویس گوگل میت را در تمام سرویس‌های مجموعه‌ی ورک‌اسپیس در دسترس کاربران قرار دهیم؛ جایی که می‌توانید در بخش چت‌ها، کارت‌های مخاطبان و بخش اسپیس با دیگران تماس برقرار کنید. البته این ویژگی ابتدا در اپلیکیشن جیمیل و به بخش چت‌ها اضافه خواهد شد.

گوگل پیش از این قابلیت چت زنده را به سرویس جیمیل اضافه کرده و بنابراین یکپارچه شدن سرویس گوگل میت با جیمیل چمدان هم تعجب‌آور نیست.

انتظار می‌رود این تغییرات طی چند هفته‌ی آینده ابتدا در دسترس کاربران تجاری گوگل قرار بگیرد و بنابراین باید کمی منتظر بمانیم تا ببینیم این ویژگی چه زمانی برای کاربران عادی ارائه خواهد شد.

نظر شما در این مورد چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با تکفارس و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام تکفارس

تلگرام تکفارس

منبع: UberG

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید