تغییرات ظاهری و قابلیت‌های جدید به زودی به واتساپ اضافه می‌شود - تکفارس 
تغییرات ظاهری و قابلیت‌های جدید به زودی به واتساپ اضافه می‌شود - تکفارس 
تغییرات ظاهری و قابلیت‌های جدید به زودی به واتساپ اضافه می‌شود - تکفارس 

تغییرات ظاهری و قابلیت‌های جدید به زودی به واتساپ اضافه می‌شود

مجتبی بوالحسنی
۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - 17:22
تغییرات ظاهری و قابلیت‌های جدید به زودی به واتساپ اضافه می‌شود - تکفارس 

واتساپ درحال بازطراحی بخش گفتگوها است و همچنین قابلیت جدیدی برای مخفی کردن آخرین بازدید برای مخاطبان دلخواه را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

قابلیت آخرین بازدید واتساپ اساسا به‌ کاربران اجازه می‌دهد تا تاریخ و ساعت آخرین زمانی که کاربران دیگر آنلاین بوده‌اند را مشاهده کنند. این ویژگی مسلما بسیار کاربردی است، اما به دلایل مختلف، برخی افراد تمایلی به استفاده از آن ندارند.

مطالب مرتبط:

پیش از این شما می‌توانستید قابلیت آخرین بازدید را به‌طور کلی فعال یا غیرفعال کنید. اما خبر خوب اینکه واتساپ قصد دارد تغییراتی در آن اعمال کند تا کاربران بتوانند کنترل بیشتری روی ویژگی مورد اشاره داشته باشند. حالا شما می‌توانید وضعیت آخرین بازدید خود را فقط برای تعدادی از مخاطبان خاص خود فعال یا غیرفعال کنید.

بر اساس گزارشی که به‌تازگی توسط WABetaInfo منتشر شده، واتساپ مراحل تست این ویژگی را آغاز کرده است.

همانطور که اشاره کردیم کاربران هم‌اکنون می‌توانند گزینه‌ی آخرین بازدید را برای همه‌ی مخاطبان فعال یا غیرفعال کنند اما به‌زودی امکان اعمال این گزینه فقط برای برخی از مخاطبان نیز به این پیام‌رسان اضافه خواهد شد.

واتساپ درحال باز طراحی بخش گفتگوها است

در طی چند سال گذشته، طراحی رابط کاربری واتساپ به‌طور مداوم درحال تکامل بوده است. اگر به نسخه‌های اولیه‌ی این پیام‌رسان نگاهی داشته باشید و آن را با نسخه‌های فعلی مقایسه کنید، مسیر تغییرات طراحی رابط کاربری این اپلیکیشن را به‌خوبی درک خواهید کرد.

بنا به گزارش دیگری که WABetaInfo منتشر کرده، این پیام‌رسان محبوب قصد دارد تغییراتی در بخش ظاهری گفتگوها اعمال کند. در این گزارش اعلام شده که حباب‌های چت‌ها در صفحه‌ی گفتگوها به‌زودی باز طراحی خواهد شد. درحال حاضر در طراحی این بخش از مستطیل‌هایی با گوشه‌ی گرد استفاده شده، اما شما می‌توانید در تصویر زیر تغییراتی که واتساپ قرار است در این بخش اعمال کند را مشاهده کنید.

واتساپ

به‌نظر می‌رسد در طراحی جدید، گوشه‌ی حباب‌های چت‌های واتساپ نسبت به قبل کمی گردتر شده است. همچنین ظاهرا این پیام‌رسان تصمیم گرفته تا از یک رنگ و سایه‌ی سبز روشن‌تر در حالت لایت‌مُد استفاده کند. همچنین در حالت دارک‌مُد از رنگ و سایه‌ی سبز تیره‌تر بهره گرفته است.

این تغییرات کاملا قابل تشخیص است اما شاید بلافاصله متوجه آن نشوید. بنابراین می‌توان این مورد را اصلاحی برای سبک طراحی فعلی واتساپ دانست.

هنوز مشخص نیست که تغییرات مورد اشاره دقیقا چه زمانی در دسترس عموم کاربران قرار خواهند گرفت. همچنین اطمینان نداریم که این تصاویر در واقع نسخه‌ی نهایی طراحی جدید واتساپ باشد و این احتمال وجود دارد که شاهد تغییرات دیگری در بخش طراحی نسخه‌های بعدی واتساپ باشیم.

نظر شما در این مورد چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با تکفارس و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام تکفارستلگرام تکفارس - بررسی سامسونگ گلکسی A22

منبع: UberG

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید