جستجو براساس تاریخ به واتساپ اضافه خواهد شد- تکفارس  
جستجو براساس تاریخ به واتساپ اضافه خواهد شد- تکفارس  
جستجو براساس تاریخ به واتساپ اضافه خواهد شد- تکفارس  

واتساپ درحال اضافه کردن قابلیت جستجو بر اساس تاریخ است

مجتبی بوالحسنی
۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - 08:43
جستجو براساس تاریخ به واتساپ اضافه خواهد شد- تکفارس  

پیام‌رسان محبوب واتساپ درحال اضافه کردن قابلیتی جدیدی است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند در چت‌های خود بر اساس تاریخ جستجو کنند.

پیدا کردن یک پیام خاص که زمان آن مربوط به سال‌ها قبل است کمی سخت به‌نظر می‌رسد؛ به‌خصوص اگر به‌دنبال یک نام یا عبارت دشوار باشید.

مطالب مرتبط:

پیام‌رسان واتساپ درحال کار روی قابلیت جدیدی است که امکان جستجو بر اساس تاریخ را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. این یعنی با صرف وقت و انرژی کم‌تر می‌توانید اطلاعات مهم‌تر را با سرعتی بالاتر به‌دست بیاورید.

واتساپ هم‌اکنون همچنان درحال تست ویژگی جستجو بر اساس تاریخ است. با این قابلیت جدید، می‌توان چت‌های مربوط به یک تاریخ خاص را با سرعت پیدا کرد.

این شرکت از نوامبر سال گذشته درحال کار روی ویژگی مورد بحث است و توسعه‌ی آن همچنان ادامه دارد. در ادامه روش کارکرد قابلیت یاد شده را مشاهده می‌کنید.

درهنگام جستجو، کاربران قادر خواهند بود تا با تپ کردن روی آیکون تقویم، و سپس استفاده از اسکرولر زمان، تاریخ مورد نظر خود را برای اعمال در جستجو انتخاب کنند.

این ویژگی برای سیستم‌عامل iOS توسعه داده شده ولی انتظار می‌رود مدتی بعد برای کاربران سیستم‌عامل اندروید نیز در دسترس قرار گیرد.

نظر شما در مورد این ویژگی جدید واتساپ چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با تکفارس و سایر کابران به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام تکفارستلگرام تکفارس - بررسی سامسونگ گلکسی A22

منبع: MSPU

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید