تصاویر گوشی اقتصادی آنر X20 فاش شد - تکفارس 
تصاویر گوشی اقتصادی آنر X20 فاش شد - تکفارس 
تصاویر گوشی اقتصادی آنر X20 فاش شد - تکفارس 

تصاویر گوشی اقتصادی آنر X20 فاش شد

افشین نوری
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - 09:46
آنر X20

آنر گوشی X20 SE خود را ماه گذشته معرفی کرد و حالا به نظر می‌رسد یک مدل دیگر از این هندست در راه است. وب‌سایت Digital Chat Station تصاویری از گوشی آنر X20 منتشر کرده است که دید بهتری از آن در اختیار ما قرار می‌دهد.

مطالب مرتبط:

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، این گوشی دارای نمایشگر تخت بوده و دیگر خبری از شیشه انحنادار ۲٫۵D نیست. همچنین در تصاویر می‌توان دوربین دوگانه جلوی هندست را مشاهده کرد که در داخل یک هول پانچ قرصی‌شکل قرار گرفته است. هیچ دکمه پاوری روی گوشی دیده نمی‌شود و احتمالاً این دکمه به زیر دکمه تنظیم صدا انتقال یافته و به‌عنوان اسکنر اثر انگشت نیز عمل خواهد کرد.

قاب پشت آنر X20 دارای سه دوربین و یک فلاش LED است که در داخل یک ماژول مربعی‌شکل قرار گرفته‌اند. این طراحی مشابه نمونه به کار رفته بر روی گوشی‌های سری هواوی میت ۳۰ و همچنین گوشی جدید هواوی نوا ۸i است.

همچنین با نگاهی دقیق‌تر به تصاویر مشاهده می‌کنیم که یکی از دوربین‌های پشت آنر X20 دارای گشودگی لنز بزرگتر و دو تای دیگر دارای گشودگی لنز کوچکتری هستند. این بدین معنی است که ترکیب دوربین‌های پشت  این هندست، به صورت اصلی، عمقی و پرتره خواهد بود. آنر X20 احتمالاً مثل سایر اعضای سری X دارای قیمت پایین با نمایشگر و باتری بزرگ خواهد بود و گزینه مناسبی برای کارهای روزمره و سرگرمی خواهد بود.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید