تیزر تبلت V7 پرو آنر منتشر شد؛ معرفی یک پردازنده جدید [تماشا کنید] - تکفارس 
تیزر تبلت V7 پرو آنر منتشر شد؛ معرفی یک پردازنده جدید [تماشا کنید] - تکفارس 

تیزر تبلت V7 پرو آنر منتشر شد؛ معرفی یک پردازنده جدید [تماشا کنید]

مهدی ملکی
۲ مرداد ۱۴۰۰ - 09:24
تبلت آنر V7 پرو

آنر به تازگی روی حساب شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) خود ویدیویی از تبلت V7 پرو منتشر کرده است که شاید در تاریخ ۲۱ مرداد همراه با معرفی سری گوشی‌های هوشمند مجیک ۳ رونمایی شود. افشاگر با سابقه، دیجیتال چت استیشن (Digital Chat Station) پس از انتشار این ویدیو، روی همین شبکه اجتماعی ادعا کرده است که V7 پرو به پردازنده دایمنسیتی ۱۳۰۰T مجهز خواهد بود که به زودی معرفی خواهد شد.

ما در حال حاضر موارد زیادی از دایمنسیتی ۱۳۰۰T نمی‌دانیم اما انتظار می‌رود که مدیاتک طی روزهای آینده این پردازنده را معرفی کند. تیزر معرفی تبلت V7 پرو آنر که در ادامه قابل مشاهده است، در این‌باره سکوت می‌کند و موارد بسیار اندکی را می‌توان از آن متوجه شد.

با این حال با توجه به تیزر به نظر می‌رسد که لبه‌های این تبلت تخت خواهند بود، پشت آن به بافت چرم مجهز  و ماژول دوربین به اندازه‌ای بزرگ طراحی شده است که بتواند بیش از ۱ سنسور را در خود جای دهد. از سوی دیگر اگر به خوبی تیزر را تماشا کنید، متوجه وجود شیار سیم در یکی از طرفین دستگاه خواهید شد؛ بنابراین عرضه یک پیکربندی با پشتیبانی از شبکه ۵G اصلاً دور از انتظار نیست.

احتمال معرفی یک پردازنده جدید در این محصول اصلاً عجیب نیست. طی روزهای گذشته ما شاهد یک مصاحبه از سوی دو شرکت آنر و کوالکام بودیم که به استفاده سری مجیک ۳ از پردازنده‌های اسنپدراگون ۸۸۸+ اشاره می‌کرد. نسخه پلاس اسنپدراگون ۸۸۸ کارایی موتور هوش مصنوعی را حدود ۲۰ درصد افزایش می‌دهد. مجیک ۳ پایه مبتنی بر پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ است که برای ارائه اطلاعات در زمانی که نیاز است از هوش مصنوعی استفاده می‌کند.

همچنین اگرچه برخی از گوشی‌های پیشین این شرکت هنوز هم توسط هوآوی به‌روزرسانی دریافت خواهند کرد و حتی میزبان هارمونی او اس خواهند بود، اما آنر پس از جدا شدن از این غول چینی، بیش از هر زمان دیگری محدوده فعالیت خود را گسترش داده است. شما می‌توانید فهرست گوشی‌هایی که توسط هوآوی پشتیبانی می‌شوند را از این لینک مشاهده کنید.

افزایش محدوده فعالیت آنر در بازار لپ تاپ‌ها نیز به صراحت مشاهده می‌شود. به همین ترتیب آنر مدتی پیش دسته جدیدی از لپ تاپ‌های مجیک بوک خود را تحت عنوان «مجیک بوک ایکس» معرفی کرد.

این سری میزبان دو عدد اولترا بوک با پوشش آلومینوم با عناوین مجیک بوک ایکس ۱۴ و مجیک بوک ایکس ۱۵است. هر دو نوت بوک یاد شده مبتنی بر یک پردازنده نسل دهمی اینتل هستند که کاربر می‌تواند از میان پیکربندی‌های i5-10210U و i3-10110U همراه با رم ۸ الی ۱۶ گیگابایت از نوع DDR4، یکی را انتخاب کند. درایو PCIe NVMe SSD این دستگاه‌ها نیز به یکی از ظرفیت‌های ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت مجهز است. اطلاعات بیشتر در این رابطه از این لینک قابل مشاهده و مطالعه است.

نظر شما درباره سری گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های جدید آنر چیست؟ آیا این شرکت باری دیگر می‌تواند به شکوه سابق خود که پیش‌تر زیر نظر هوآوی کسب کرده بود، برسد؟ وضعیت هوآوی بدون آنر چگونه رقم خواهد خورد؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید