در رویداد بعدی آنپکد منتظر چه باشیم؟ سامسونگ پاسخ می دهد - تکفارس 
در رویداد بعدی آنپکد منتظر چه باشیم؟ سامسونگ پاسخ می دهد - تکفارس 
در رویداد بعدی آنپکد منتظر چه باشیم؟ سامسونگ پاسخ می دهد - تکفارس 

در رویداد بعدی آنپکد منتظر چه باشیم؟ سامسونگ پاسخ می دهد

مهدی ملکی
۶ مرداد ۱۴۰۰ - 10:32
رویداد آنپکد سامسونگ - اس پن (S PEN)

سامسونگ به تازگی زمان برگزاری رویداد آنپکد بعدی را در تاریخ ۲۰ مرداد سال جاری (۱۱ آگوست ۲۰۲۱ میلادی) تایید کرده است. حال به تازگی رئیس بخش موبایل این شرکت برخی از جزئیاتی را که طرفداران می‌توانند انتظارشان را داشته باشند، اعلام کرده است.

این مدیر اجرایی در وب‌سایت رسمی شرکت ذکر کرده که اولین اس پن (S Pen) سامسونگ برای دستگاه‌های تاشو در این رویداد رونمایی خواهد شد. سامسونگ به افتخار همکاری با شرکت‌های عظیمی مانند گوگل و مایکروسافت را اعلام کرده است. در دنیای امروز و عصر کنونی جلسه‌های آنلاین و فواصل دور، دستگاه‌های تاشو می‌توانند تجربه بهتری از تماس‌های تصویری بدون دخالت دست همراه با سرویس‌هایی نظیر گوگل دوئو و یا اعمال چند وظیفه‌ای در مایکروسافت تیمز ارائه دهند.

ویژگی‌های جدید رابط کاربری وان UI واچ نیز که روی سری ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۴ نصب خواهد بود، در این رویداد معرفی خواهند شد. نسل سوم محصولات گلکسی زد این شرکت نیز با دوام و نمایشگرهای بزرگ‌تر و بیشتر در رویداد پیش‌رو حضور خواهند داشت. اکوسیستم سامسونگ قصد دارد که تجربه‌ای بی‌نظیر و بهبود یافته از این محصولات را ارائه دهد.

مدیر اجرایی بخش موبایل سامسونگ - رویداد آنپکد

گلکسی زد فلیپ ۳ یکی از این محصولات است که قالب متحول شده‌ای را ارائه خواهد کرد و همچنین در ساخت آن از مواد با کیفیت‌تری استفاده خواهد شد. همچنین اگرچه معرفی و عرضه گلکسی نوت امسال محقق نخواهد شد اما برخی از ویژگی‌های آن به لطف قلم‌های جدید سامسونگ، در دستگاه‌های تاشو استفاده خواهند شد.

گوشی سامسوننگ گلکسی زد فلیپ ۳ اخیراً تاییدیه‌ی TENNA را دریافت کرده بود و به‌لطف آن، اطلاعات مربوط به باتری و ابعاد این گوشی نیز افشا شده بود. مدتی پیش نیز این گوشی در گیگ‌بنچ مشاهده شده و بر اساس اطلاعات این بنچمارک، گلکسی زد فلیپ ۳ با شماره مدل SM-F110U از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ و حداقل ۸ گیگابایت رم استفاده خواهد کرد.

این گوشی در بخش تک‌هسته‌‌ی گیگ‌بنچ ۵ امتیاز ۱٫۰۱۵ را به ثبت رسانده و در بخش چندهسته نیز امتیاز ۳٫۱۶۱ را دریافت کرده است. گلکسی زد فلیپ ۳ در آزمایش‌های این بنچمارک از سیستم‌عامل اندریود ۱۱ و رابط کاربری One UI بهره می‌برد. انتظار می‌رود که سامسونگ این گوشی را در کنار گوشی گلکسی زد فولد ۳ و ایرباد گلکسی بادز ۲ در رویداد ۱۱ آگوست (۲۰ مرداد) معرفی کند.

مطالب مرتبط:

با وجود آن که رویدادهای آنپکد سامسونگ جذاب و مورد انتظار است اما مدتی پیش تقریباً تمام محتوای آن روی اینترنت فاش شد. ایوان بلاس (Evan Blass) رندرهای سه‌بعدی همه محصولاتی را که قرار است در رویداد آنپک ۲۰۲۱ سامسونگ معرفی شوند فاش کرده است. رندر سه‌بعدی گلکسی زد فلیپ ۳ نیز وجود قلم S Pen را برای آن تائید می‌کند، اما این قلم هم مانند قلم گلکسی S21 فاقد یک محل اختصاصی برای قرارگیری در خود دستگاه خواهد بود.

گلکسی واچ ۴ قیمتی بین ۴۱۰ تا ۴۳۵ دلار برای مدل ۴۰ میلیمتری و ۴۵۰ تا ۴۷۵ دلار برای مدل ۴۴ میلیمتری خواهد داشت؛ در حالیکه گلکسی واچ ۴ اکتیو (کلاسیک) قیمتی بین ۵۵۰ تا ۵۹۰ دلار برای مدل ۴۲ میلیمتری و ۵۹۰ تا ۶۲۵ دلار برای نسخه ۴۶ میلیمتری خواهد داشت. مشاهده رندرهای این محصولات از طریق بخش مطالب مرتبط امکان‌پذیر است.

منبع: GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید