قیمت بیتکوین به زیر ۳۰ هزار دلار سقوط کرد - تکفارس 
قیمت بیتکوین به زیر ۳۰ هزار دلار سقوط کرد - تکفارس 
قیمت بیتکوین به زیر ۳۰ هزار دلار سقوط کرد - تکفارس 

قیمت بیتکوین به زیر ۳۰ هزار دلار سقوط کرد

افشین نوری
۲۹ تیر ۱۴۰۰ - 10:58
بیت کوین - رمزارز

بیتکوین به زیر ۳۰ هزار دلار افت کرد و خط حمایتی خود که به مدت چهار هفته نگه داشته بود به سمت پایین شکست. این رمزارز در هفته‌های اخیر کاهش قیمت چشمگیری را تجربه کرده است و حالا قیمت آن به ۲۹ هزار و ۹۹۸ دلار رسیده که نسبت به هفته گذشته افت ۵ درصدی داشته است.

بیتکوین در از اواسط ماه می امسال، در محدوده قیمتی ۳۰ هزار تا ۴۰ هزار دلار در نوسان است و در تاریخ ۲۲ ژوئن به‌طور موقتی به زیر ۳۰ هزار دلار سقوط کرد. این اتفاق بلافاصله بعد از آن اتفاق افتاد که بانک خلق چین (PBC) به موسسات مالی اصلی این کشور دستور داد که معاملات و تراکنش‌های رمزارزی خود را متوقف کنند.

مطالب مرتبط:

پاتریک هوسر (Patrick Heusser) رئیس موسسه Crypto Finance AG روز دوشنبه گفت: «من به‌شدت معتقدم که بیتکوین تا ۲۲ هزار دلار افت خواهد کرد.»

همچنین ادوارد مویا (Edward Moya) تحلیلگر ارشد موسسه Oanda گفته است:

بازارهای وال استریت همچنان شاهد افت خواهند بود؛ این موضوع و همچنین ترس از شیوع مجدد ویروس کرونا باعث شده تا افراد دارایی‌های رمزارزی خود را بفروشند که بیتکوین در صدر آن‌ها قراردارد.» مویا در ادامه صحبت‌های خود گفته است: «بیتکوین ممکن است تا ۲۰ هزار دلار سقوط کند و در این محدوده قیمتی احتمالاً شاهد ورود خریداران زیادی برای خرید آن خواهیم بود؛ اما اگر سقوط بازارهای مالی شدت بگیرد، بیتکوین و اتریوم به‌راحتی به افت خود ادامه خواهند داد.

کتی استاک‌تن (Katie Stockton) موسس و مدیر موسسه Fairlead Strategies نیز گفته است که فاز تثبیت بیتکوین در حال حاضر یک روند خنثی را تجربه می‌کند، اما احتمال برگشت آن از احتمال افت آن بیشتر است.

همچنین چارلز موریس (Charles Morris) مدیر موسسه ByteTree Asset Management گفته است:

در ماه آوریل وضعیت بیتکوین بسیار متزلزل بود و نگه داشتن قیمت آن بالای ۵۰ هزار دلار بسیار دشوار بود و حالا به نظر می‌رسد ما شاهد افت قیمت این رمزارز تا محدوده ۱۵ هزار دلار خواهیم بود.

منبع: Coin Desk

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید