تماشا کنید: جعبه گشایی ZTE بلید ۱۱ پرایم - تکفارس 
تماشا کنید: جعبه گشایی ZTE بلید ۱۱ پرایم - تکفارس 

تماشا کنید: جعبه گشایی ZTE بلید ۱۱ پرایم

مهدی ملکی
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 12:03
زد تی ای بلید 11 پرایم

گوشی ZTE بلید ۱۱ پرایم عملکردی مشابه دیگر گوشی‌های زیر ۲۰۰ دلار داشته و تنها ویژگی منحصربه‌فرد آن، قابلیت شارژ بدون سیم آن است. این قابلیت در بیشتر گوشی‌های پرچمدار مورد استفاده قرار می‌گیرد و گوشی‌های میان‌رده نیز گاهی اوقات از آن بهره می‌برند. اما گوشی‌های پایین‌رده‌ی کمی هستند که توانایی شارژ بدون سیم را دارند. بیشتر گوشی‌های هوشمند زیر ۲۰۰ دلار به‌جای شارژ بدون سیم از باتری قدرتمندتر استفاده می‌کنند.

به‌ غیر از این ویژگی، گوشی ۱۹۲ دلاری بلید ۱۱ پرایم مشخصاتی مانند گوشی‌های سامسونگ گلکسی A12 و موتو G پلی داشته و از صفحه‌نمایش ال سی دی ۶٫۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ پیکسل، ۴ گیگابایت رم (دو گوشی رقیب از ۳ گیگابایت رم بهره برده‌اند) و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی (در برابر باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دو گوشی رقیب) استفاده کرده است.

برای خرید گوشی‌های زیر ۵۰۰ دلار ابتدا باید اولویت‌های اصلی خود را در نظر بگیرید و این مورد در مورد گوشی‌های زیر ۲۰۰ دلار بیشتر صدق می‌کند. اگر شما نیز به دنبال استفاده از قابلیت شارژ بدون سیم هستید، گوشی ZTE بلید ۱۱ پرایم گزینه‌ی مناسبی خواهد بود. در غیر این صورت بهتر است که سراغ گوشی دیگری بروید، هرچند که گوشی‌های با قیمت مشابه نیز تفاوت چندانی با این محصول ندارند.

مطالب مرتبط:

صفحه نمایش ال سی دی ۶٫۵ اینچی بلید ۱۱ پرایم نسبت به رزولوشن ۷۲۰ پیکسل آن کمی بزرگ بوده و گاهی اوقات تصاویر آن کمی پیکس‌شده به‌نظر می‌رسند. میزان روشنایی گوشی نیز قابل قبول بوده اما ویژگی روشنایی خودکار گوشی، آن را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. همچنین برخی مواقع در قسمت‌های تاریک صفحه نمایش خطوط عمودی سیاهی ظاهر می‌شوند که کیفیت پایین آن را نشان می‌دهد.

بلید ۱۱ پرایم به بهترین باتری مجهز نشده اما عملکرد این باتری خوب و قابل قبول است. در آزمایش انجام‌شده، این گوشی توانست با یک‌بار شارژ تا ۲ روز روشن بماند. البته در صورتی که از قابلیت LTE گوشی استفاده شود، تنها می‌توان تا ۱ روز از آن استفاده کرد. با این وجود، باتری این گوشی با استفاده‌ی سنگین نیز تا یک روز دوام خواهد آورد.

خوشبختانه قابلیت شارژ بدون سیم این گوشی، که ویژگی اصلی آن محسوب می‌شود، عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشته است. بلید ۱۱ پرایم از شارژ Qi به‌صورت ۵ وات پشتیبانی می‌کند. شارژ کامل این گوشی از ۵۰ درصد دقیقاً ۲ ساعت به‌طول می‌انجامد و در این مدت، گوشی کمی گرم می‌شود اما این گرما به قدری نیست که نگران‌کننده باشد. اگر انتظار شارژ بدون سیم فوق سریع را نداشته باشید، بلید ۱۱ پرایم می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. این قابلیت به‌خصوص برای کاربرانی که هنگام خواب گوشی خود را شارژ می‌کنند، کابرد بیشتری خواهد داشت.

شما می‌توانید جعبه گشایی این گوشی را در زیر در تکفارس مشاهده و یا مستقیماً دریافت کنید. همچنین شما قادر هستید به وسیله لینک‌های ابتدای صفحه، بررسی و اطلاعات جانبی این گوشی هوشمند را هم مشاهده و بررسی کنید.

دانلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.