ZTE از یک تبلت سه بعدی رونمایی کرد - تکفارس 
ZTE از یک تبلت سه بعدی رونمایی کرد - تکفارس 

ZTE از یک تبلت سه بعدی رونمایی کرد

افشین نوری
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - 09:22
ZTE

شرکت ZTE از یک تبلت سه‌بعدی به نام نوبیا پد ۳D رونمایی کرد.. این تبلت می‌تواند بدون نیاز به عینک‌های سه بعدی تصاویر را سه‌بعدی نمایش دهد. 

این تبلت مجهز به یک موتور هوش مصنوعی خواهد بود که برای انجام کارهای سه بعدی استفاده خواهد شد که شامل تماشای ویدیوهای سه بعدی،  ضبط ویدیوهای سه بعدی و استریم سه بعدی و موارد دیگر خواهد شد. 

تبلت نوبیا پد ۳D که با همکاری لایکا ساخته شده است از یک نمایشگر ۱۲.۴ اینچی IPS LCD با وضوح ۲۵۶۰×۱۶۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و مجهز به فناوری DLB layer و Leia 3D Lightfield  است. 

ZTE

در جلوی آن دو دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی وجود دارد که امکان ردیابی چهره و ایجاد تصاویر سه بعدی را فراهم خواهد کرد. یک دوربین۱۶ مگاپیکسلی نیز در پشت آن وجود دارد. 

ZTE

این تبلت مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ بوده و دارای دو حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گگابایتی است. باتری این دستگاه ۹۷۰۰ میلی‌آمپر ظرفیت دارد و با سرعت ۳۴ وات شارژ خواهد شد. 

این تبلت قرار است از ۲۵ مارس عرضه شود. انتظار می‌رود که کاربران این تبلت تجربه غرق شونده‌ای را داشته باشند و از نظر بصری لذت کافی ببرند. این تبلت نتیجه همکاری نوبیا و لایکا خواهد بود و باید ببینیم بازخورد آن در بین‌ کاربران چگونه خواهد بود.

منبع: Gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید