اپل تبلت تاشوی خود را در سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه می کند - تکفارس 
اپل تبلت تاشوی خود را در سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه می کند - تکفارس 
اپل تبلت تاشوی خود را در سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه می کند - تکفارس 

اپل تبلت تاشوی خود را در سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه می کند

مهدی حلوائی
۲۶ مهر ۱۴۰۱ - 18:26
آیپد تاشو اپل

هرچند که گوشی‌های تاشو در طی سه سال گذشته به محبوبیت قابل قبولی دست پیدا کرده‌اند اما اپل کماکان معتقد است که این فناوری هنوز مناسب گوشی‌های این شرکت نیست. گمانه‌‌زنی‌های قبلی به عرضه‌ی اولین گوشی تاشوی اپل در سال ۲۰۲۵ اشاره داشته‌اند اما بر اساس گزارش یکی از تحلیل‌گران مشهور، این شرکت اولین تبلت تاشوی خود را در سال ۲۰۲۴ روانه‌ی بازار می‌کند.

بن وود (Ben Wood)، محقق ارشد شرکت CCS Insight، بر این باور است که ساخت گوشی‌های تاشو از نظر اقتصادی برای اپل منطقی نیست چرا که چنین دستگاهی برای عدم تداخل با فروش سری پرو مکس آیفون احتمالاً حدود ۲۵۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. اپل همچنین به دنبال پرهیز از حملات منتقدین به دلیل مشکلات فنی احتمالی است چرا که سامسونگ در زمان عرضه‌ی اولین گوشی تاشوی خود با چنین شرایطی مواجه شده بود.

از این رو اپل به عنوان آزمایش، آیپد تاشو را تولید و به بازار عرضه خواهد کرد تا با بررسی بازخوردها به اطلاعات مناسبی برای ساخت‌ آیفون‌های تاشو دست پیدا کند. در حال حاضر سایز نمایشگر تبلت تاشوی اپل مشخص نشده اما راس یانگ (Ross Young)، تحلیل‌گر سرشناس، اخیراً اعلام کرده که این شرکت در حال آزمایش نمایشگرهای اولد تاشوی ۲۰ اینچی است. با این وجود، مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo) معتقد است که سایز نمایشگر این تبلت بیش از ۹ اینچ نخواهد بود.

منبع: NotebookCheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید