شرکت ZTE یک گوشی هوشمند با ۲۰ گیگابایت رم معرفی می‌کند - تکفارس 
شرکت ZTE یک گوشی هوشمند با ۲۰ گیگابایت رم معرفی می‌کند - تکفارس 

شرکت ZTE یک گوشی هوشمند با ۲۰ گیگابایت رم معرفی می‌کند

افشین نوری
۱۲ تیر ۱۴۰۰ - 09:33
شرکت ZTE یک گوشی هوشمند با ۲۰ گیگابایت رم معرفی می‌کند - تکفارس 

شرکت چینی ZTE اعلام کرده است که قصد دارد در آینده نزدیک از یک گوشی هوشمند با ۲۰ گیگابایت رم رونمایی کند. لو شیانهو (Lu Qianhao) یکی از مدیران ZTE، در شبکه اجتماعی ویبو گفته است که این شرکت ممکن است یک گوشی هوشمند با ۲۰ گیگابایت رم و عملکرد بسیار روان معرفی کند. اگر این گفته‌ها صحت داشته باشند ما برای اولین بار شاهد چنین چیزی در دنیای گوشی‌های هوشمند خواهیم بود.

مطالب مرتبط:

هرچند در حال حاضر شرکت‌های اندکی، از جمله ZTE، هندست‌هایی با ۱۸ گیگابایت رم در بازار دارند؛ اما این هندست‌ها جزو جریان اصلی نیستند و اکثر گوشی‌های رده‌بالای بازار همچنان از ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم استفاده می‌کنند. اپل در گوشی‌های آیفون خود بیشتر از ۶ گیگابایت استفاده نکرده است.

ZTE هنوز جزئیاتی در این زمینه منتشر نکرده است، اما ما فکر می کنیم که این دستگاه احتمالاً یک گوشی گیمینگ خواهد بود.

همچنین این احتمال وجود دارد که ۲۰ گیگابایت مذکور فقط مربوط به حافظه رم فیزیکی نباشد و رم مجازی هم در آن دخیل باشد. در حال حاضر برخی از گوشی‌های اوپو و ویوو دارای چنین قابلیتی هستند و رم آن‌ها می‌تواند افزایش یابد.

البته استفاده از رم بیشتر لزوماً به ZTE کمک نخواهد کرد تا رکورد عماکرد گوشی هوشمند را بشکند. اپل در طول سال‌های گذشته ثابت کرده است که در زمینه عملکرد گوشی‌، استفاده بهینه از حافظه رم به همان اندازه مشخصات رم اهمیت دارد.

البته به‌طور کلی می‌توانیم بگوییم که هر هندستی با رم بیشتر مسلماً عملکرد بهتری خواهد شد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که گوشی آتی ZTE با ۲۰ گیگابایت رم چه عملکردی خواهد داشت.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.