شیائومی ۱۲ از سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد -
شیائومی ۱۲ از سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد -

شیائومی ۱۲ از سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد

مهدی حلوائی
۸ شهریور ۱۴۰۰ - 15:26
رندر شیائومی 12

شیائومی در سه سال گذشته از حسگرهای ۱۰۸ مگاپیکسلی در بسیاری از محصولات خود از جمله می ۱۱ و می میکس ۴ استفاده کرد. با این وجود، بیشتر این گوشی‌ها از دوربین فوق عریض و تله‌فوتوی ۸ تا ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌بردند. اما براساس گزارش Digital Chat Station، گوشی‌ شیائومی ۱۲ از ترکیب دوربین‌های اصلی، فوق عریض و تله‌فوتوی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

براساس اطلاعات این افشاگر مشهور، شیائومی ۱۲ همچنین از دوربین پریسکوپ ۵x بهره خواهد برد. شیائومی در گذشته اعلام کرده بود که دوربین‌های پریسکوپ ۱۰x این شرکت به‌دلیل مشکلات فاصله‌ی کنونی غیرقابل استفاده خواهند بود. شایعات قبلی به استفاده‌ی این گوشی از حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ اشاره داشتند اما به‌نظر می‌رسد که این حسگر در نسخه‌ی الترا مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

رندر شیائومی 12

شرکت زد تی ای نیز به‌تازگی از گوشی اکسون ۳۰ الترا رونمایی کرده بود که از سه دوربین ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد با این وجود، دوربین پریسکوپ این گوشی از لنز ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این در حالی است که گوشی شیائومی می ۱۱ الترا از ترکیب دوربین‌های اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی در کنار دوربین پریسکوپ ۴۸ مگاپیکسلی استفاده کرده است. گفته می‌شود که شیائومی ۱۲ به صفحه نمایش امولد LTPO با نرخ تازه‌سازی متغیر، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۹۸ و رم LPDDR5X مجهز خواهد شد.

به نظر شما شیائومی ۱۲ در چه تاریخی معرفی خواهد شد؟ شیائومی باید چه تغییراتی را در این گوشی ایجاد کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید