شیائومی برترین برند گوشی سازی در سه ماهه دوم ۲۰۲۱ بوده است
شیائومی برترین برند گوشی سازی در سه ماهه دوم ۲۰۲۱ بوده است

شیائومی برترین برند گوشی سازی در سه ماهه دوم ۲۰۲۱ بوده است

مهدی حلوائی
۴ شهریور ۱۴۰۰ - 18:34
شیائومی برترین برند سه ماهه دوم سال 2021

شیائومی در یک سال گذشته عملکرد خیره‌کننده‌ی داشته و به‌خوبی از جای خالی هوآوی در بازار گوشی‌های هوشمند استفاده کرده است. این کمپانی به‌تازگی گزارش عملکرد سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۱ خود را منتشر کرده که به‌طور دقیق، میزان فروش محصولات خود و سود حاصل از آن‌ها را به‌نمایش گذاشته است.

مطالب مرتبط:

شیائومی در بین ماه‌های آپریل و ژوئن (فروردین و خرداد) ۲۰۲۱ موفق شده تا ۵۲.۶ میلیون دستگاه گوشی هوشمند را به فروشگاه‌ها ارسال کند که نسبت به بازه‌ی زمانی مشابه در سال گذشته با افزایش ۸۶.۸ درصدی روبه‌رو بوده است. سهم این کمپانی از بازار گوشی‌های هوشمند نیز به ۱۶.۷ درصد ارتقا پیدا کرده و از این نظر پس از سامسونگ در جایگاه دوم بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی هوشمند قرار گرفته است. اپل نیز در جایگاه سوم این لیست قرار دارد. از بین تمام گوشی‌های به‌فروش‌رسیده‌ی شیائومی در نیمه‌ی اول سال، ۱۲ میلیون دستگاه مربوط به گوشی‌های با قیمت بالاتر از ۳۰۰ دلار بوده است.

شیائومی برترین برند سه ماهه دوم سال 2021

شیائومی همچنین در اکوسیستم اینترنت اشیای خود نیز سرمایه‌گذاری بزرگی کرده بود و نتیجه‌ی این سرمایه‌گذاری، افزایش ۳۵.۹ درصدی سود حاصل از فروش محصولات اینترنت اشیای این کمپانی بوده است. در حال حاضر ۳۷۴ میلیون دستگاه اینترنت اشیا وجود داشته که به پلتفرم شیائومی متصل می‌باشند و این تعداد بدون احتساب گوشی‌ها و لپ‌تاپ‌های این کمپانی بوده است. همچنین ۷.۴ میلیون کاربر از حداقل پنج دستگاه اینترنت اشیا مانند جارو برقی، دستگاه تصفیه هوا، رطوبت‌ساز، ترموستات و دوربین‌های امنیتی این کمپانی استفاده می‌کنند.

بازار کشورهای خارجی برای شیائومی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و حالا به‌نظر می‌رسد که این کمپانی چینی به پرفروش‌ترین برند سال ۲۰۲۱ در ۲۲ کشور مختلف تبدیل شده است. این کشورها شامل ایتالیا و فرانسه و اسپانیا نیز می‌شوند. شیائومی همچنین موفق شده تا جایگاه خود در صدر پرفروش‌ترین برندهای تولیدکننده‌ی گوشی در کشور اسپانیا را برای ششمین سه‌ماهه‌ی متوالی حفظ کند.

نظر شما در مورد محصولات شیائومی چیست؟ آیا این کمپانی می‌تواند به برترین برند گوشی‌سازی جهان تبدیل شود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.