تماشا کنید: جعبه گشایی رسمی شیائومی می ۱۱ لایت - تکفارس 
تماشا کنید: جعبه گشایی رسمی شیائومی می ۱۱ لایت - تکفارس 

تماشا کنید: جعبه گشایی رسمی شیائومی می ۱۱ لایت

مهدی ملکی
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 17:36
شیائومی می 11 لایت

پس از عرضه گوشی‌های میان‌رده متعدد از شیائومی، مانند پوکو ایکس ۳، F3 و ردمی نوت ۱۰، اکنون نوبت به می ۱۱ لایت رسیده است که در دو مدل ۴G و ۵G در دسترس کاربران قرار بگیرد. 

می ۱۱ لایت از یک صفحه‌نمایش اولد با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و رزولوشن فول اچ دی بهره می‌برد که همراه با یکی از قدرتمندترین پردازنده‌های میان‌رده، یعنی اسنپدراگون ۷۸۰G همراه است و می‌تواند از پس هر برنامه و بازی‌ای بربیاید. این گوشی همانند می ۱۱، از بلندگوهای استریو و شارژ سریع استفاده می‌کند و مقاومتی در برابر آب ندارد.

شیائومی می ۱۱ لایت، بدنه سبکی دارد و قاب پشتی آن با ترکیب شیشه مات، نمای زیبایی را به آن افزوده است و نگه داشتن آن در دست نیز راحت است. قاب نازک کناری این گوشی از جنس پلاستیک است، ظاهر براقی دارد و با کمی برآمدگی، به خوش‌دست شدن گوشی کمک کرده است. با وجود یک واشر پلاستیکی در قسمت سینی سیم‌کارت، این گوشی هیچ‌گونه گواهی‌نامه‌ای مبنی بر مقاومت در برابر آب ندارد.

مطالب مرتبط:

نمایشگر این گوشی با لبه‌های گرد خود ظاهر دلنشینی را به این گوشی اهدا کرده است و ضخامت حاشیه آن را می‌توان مناسب خواند. وجود حفره پانچ دوربین سلفی در گوشه سمت چپ صفحه‌نمایش اندازه معقولی دارد و در بیشتر اوقات مزاحم دید کاربر نمی‌شود. در بالای نمایشگر، یک قسمت مشبک دیده می‌شود که یکی از بلندگوهای استریوی این گوشی را شامل می‌شود و به عنوان بلندگوی مکالمه نیز عمل می‌کند. دومین بلندگوی استریوی این گوشی در پایین بدنه آن است و صدای آن‌ها همانند یکدیگر و معتدل است.

هیچ چراغ ال ای دی اعلانی در این گوشی وجود ندارد اما می‌توانید از نمایشگر همیشه روشن (AOD) برای مشاهده اعلان‌های خود استفاده کنید. قسمت پشتی می ۱۱ لایت کاملاً مسطح است و شیشه مات آن، علاوه بر زیبایی، حس خوبی را به کاربر منتقل می‌کند اما استعداد بالایی در جذب اثرانگشت و لک دارد که تمیز نگه داشتن آن را به امری دشوار تبدیل کرده است.

قسمت براق قاب پشتی، یعنی ماژول دوربین نیز به زیبایی این گوشی افزوده است. این قسمت از دو تکه شیشه با ضخامت‌های متفاوت تشکیل شده است که قطعه بزرگ‌تر و نازک‌تر، دوربین الترا واید و فلاش ال ای دی را پوشش می‌دهد. شما می‌توانید جعبه گشایی رسمی گوشی هوشمند شیائومی می ۱۱ لایت را در زیر مشاهده و یا دریافت کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

دانلود ویدیو

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.