گوگل یک به‌روزرسانی جدید برای صفحه کلید Gboard منتشر کرد - تکفارس 
گوگل یک به‌روزرسانی جدید برای صفحه کلید Gboard منتشر کرد - تکفارس 

گوگل یک به‌روزرسانی جدید برای صفحه کلید Gboard منتشر کرد

افشین نوری
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 12:39
سامسونگ گلکسی واچ ور او اس

صفحه پشتیبانی سیستم عامل Wear OS گوگل، در یک پست جدید خبر از یک به‌روزرسانی جدید برای اپلیکیشن Gboard داده است. البته هرچند در آپدیت جدید، تغییرات بزرگی در صفحه کلید Gboard ایجاد نشده است، اما ما شاهد یک ظاهر جدید، پشتیبانی از ورودی چندزبانه و بهبود نحوه اصلاح و پیشنهاد واژگان توسط این کیبورد هستیم.

مطالب مرتبط:

برای کسانی که اطلاعات زیادی درباره اپلیکیشن Gboard ندارند باید بگوییم که سیستم عامل Wear OS دارای یک صفحه کلید داخلی برای تایپ پاسخ پیام‌ها بدون نیاز به گوشی هوشمند است. شما با این کیبورد می‌توانید به‌طور دستی یا به روش اصلاح خودکار، جواب پیام‌ها را بدهید. شما همچنین امکان پاسخ پیام‌ها از طریق ژست‌های حرکتی یا از طریق صوت را نیز خواهید داشت.

گوگل یک به‌روزرسانی جدید برای صفحه کلید Gboard منتشر کرد - تکفارس 

در آپدیت جدید، پیشنهاد واژگان کیبورد بهبود یافته و به شما اجازه داده می‌شود تا به‌راحتی بین کلمات پیشنهادشده اسکرول کنید. یک گزینه جدید ‘Preview screen’ نیز اضافه شده که به شما اجازه می‌دهد تا کل پاسخ پیام را قبل از ارسال مشاهده کنید. قابلیت جدید دیگری به کیبورد Gboard اضافه شده است، پشتیبانی از چند زبان مختلف است. یک دکمه ورودی جدید به شما اجازه خواهد داد تا بین زبان‌های مختلف سوئیچ کنید.

و در آخر باید به ظاهر جدید صفحه کلید Gboard اشاره کنیم که اکنون دارای یک پس‌زمینه مشکی با حروف سفید و بزرگ‌تر است. اسپیس‌بار کیبورد هم بزرگ‌تر شده و کاربران با فشار طولانی روی اسپیس‌بار می‌توانند زبان ورودی متن را تغییر دهند.

صفحه پشتیبانی سیستم عامل Wear OS در انتها گفته است:

ما بسیار هیجان‌زده هستیم که این آپدیت جدید را برای جامعه‌ی کاربران سیستم عامل Wear OS ارائه می‌کنیم. در ماه‌های آینده قابلیت‌های جدید دیگری نیز به این سیستم عامل اضافه خواهند شد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.