مشخصات و رندرهای ایسوس زنفون ۸ و زنفون ۸ فلیپ فاش شد - تکفارس 
مشخصات و رندرهای ایسوس زنفون ۸ و زنفون ۸ فلیپ فاش شد - تکفارس 

مشخصات و رندرهای ایسوس زنفون ۸ و زنفون ۸ فلیپ فاش شد

افشین نوری
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 21:55
ایسوس زنفون 8

ایسوس گوشی‌های سری زنفون ۸ خود را در تاریخ ۲۲ اردیبهشت (۱۲ می) معرفی خواهد کرد و کمتر از یک هفته مانده به این اتفاق، مشخصات مدل‌های زنفون ۸ و زنفون ۸ فلیپ فاش شده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

ایسوس زنفون ۸ فلیپ

زنفون ۸ فلیپ، همانطور که از اسمش پیداست، همانند گوشی‌های زنفون ۶، ۷ و ۷ پرو مجهز به یک دوربین چرخشی خواهد بود. این ماژول دوربین سه دوربین را در خود جای خواهد داد که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۱۲ مگاپیکسلی می‌شوند. این گوشی همچنین از قابلیت ضبط ویدیوهای ۸K پشتیبانی خواهد کرد و شما قادر به استفاده از دوربین‌های پشت آن برای سلفی و تماس‌های ویدیویی خواهید بود.

ایسوس زنفون ۸

زنفون ۸ فلیپ از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی +FHD آمولد با فرکانس ۹۰ هرتز بهره خواهد برد و هیچ ناچ یا هول پانچی در بالای نمایشگر آن وجود نخواهد داشت. این گوشی احتمالاً یک حسگر اثر انگشت نیز در زیر نمایشگر خود برای تشخیص هویت بیومتریک خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

کار پردازش زنفون ۸ فلیپ را چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ در کنار ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بر عهده خواهد داشت و انرژی دستگاه را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۳۰ وات تامین خواهد کرد.

ایسوس زنفون ۸

زنفون ۸ فلیپ در دو رنگ عرضه خواهد شد و ۲۳۰ گرم وزن خواهد داشت.

ایسوس زنفون ۸

انتظار می‌رود زنفون ۸ با داشتن نمایشگر ۵.۹۲ اینچی +FHD، نسخه “مینی” این سری باشد. این گوشی برخلاف مدل فلیپ، دارای یک حفره هول پانچ در گوشه بالا سمت چپ نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی خواهد بود.

در پنل پشت زنفون ۸ نیز یک ماژول دوربین مستطیلی وجود خواهد داشت که دو دوربین و یک فلاش LED را در خود جای خواهد داد. این دوربین‌ها شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۱۲ مگاپیکسلی خواهند بود. این گوشی هم مانند مدل فلیپ قادر به ضبط ویدیوهای ۸K خواهد بود.

ایسوس زنفون ۸

منابعی ادعا کرده‌اند که زنفون ۸ مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۸۸، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که این گوشی دارای سه گزینه‌ی رم ۶، ۱۲ و ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت خواهد بود. انرژی دستگاه توسط یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد شد که امکان شارژ از طریق پورت USB-C با سرعت ۳۰ وات را خواهد داشت.

زنفون ۸ همچنین دارای یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در لبه بالا خواهد بود. این گوشی ۱۷۰ گرم وزن خواهد داشت و در دو رنگ عرضه خواهد شد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.