ببینید: تیزر رسمی ایسوس راگ فون ۸ منتشر شد - تکفارس 
ببینید: تیزر رسمی ایسوس راگ فون ۸ منتشر شد - تکفارس 
ببینید: تیزر رسمی ایسوس راگ فون ۸ منتشر شد - تکفارس 

ببینید: تیزر رسمی ایسوس راگ فون ۸ منتشر شد

افشین نوری
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - 17:38
راگ فون 8

تنها چند هفته تا نمایشگاه ۲۰۲۴ CES در لاس وگاس باقی مانده است و ایسوس قرار است یک روز قبل از شروع این رویداد فناوری در ۹ ژانویه، یک رویداد ROG برگزار کند.

این شرکت احتمالا چندین لپ‌تاپ و همچنین گوشی راگ فون ۸ را در این رویداد معرفی خواهد کرد. حالا تصویر رسمی این گوشی منتشر شده است.

اولین تیزر رسمی ROG Phone 8 طراحی کلی این گوشی را به ما نشان می‌دهد. این گوشی دارای طراحی باکس‌مانند در مقایسه با طراحی باریک مدل قبلی خود است و پنل پشتی آن دارای طراحی دو رنگی است که با سایه‌ای از همان رنگ (خاکستری و مشکی) جدا شده‌اند.

راگ فون 8

این گوشی دارای یک ماژول دوربین مربعی است که از لبه سمت راست جدا می‌شود. در داخل این ماژول یک سنسور دوربین بزرگ، دو لنز کوچکتر و یک فلاش LED وجود دارد. در قسمت پایین دستگاه نیز علامت RGB ROG دیده می‌شود.

راگ فون ۸ در لبه‌ها کمی خمیده است و همچنین یک پورت USB-C در لبه پایین دستگاه دیده می‌شود. به نظر می‌رسد ROG Phone 8 دارای دوربین تله فوتو نیز خواهد بود.

ایسوس تایید شده است که این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد بود. ایسوس گوشی‌های گیمینگ راگ فون ۷ و ۷ آلتیمیت را چند ماه پیش معرفی کرد. این گوشی‌ها مجهز به تراشه قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۲ هستند و از یک وسیله جانبی پرتال به نام AeroActive برای جریان مستقیم هوا به داخل گوشی بهره می‌برند.

ایسوس یک سیستم خنک کننده بزرگتر و بهتر به نام GameCool7 برای مدل آلتیمیت ارائه کرده است که از یک لایه نیترید، دو شیت گرافیتی با مجموع مساحت ۱۶,۰۰۰mm² بهره می‌برد. این سیستم خنک‌کننده ۱۰ درصد کارایی حرارتی بتری دارد و ۱۵ درصد نیز از طرف تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهبود کارایی کسب کرده است. ‌

در کنار آن‌ها یک X Mode ایسوس و خنک‌کننده جدید AeroActive Cooler 7 که در جعبه مدل‌ آلتیمیت ارائه شده است باعث بهبود عملکرد گیمینگ این گوشی‌ خواهند شد.

سیستم AeroActive Cooler 7 دارای یک ساب‌ووفر سوپرخطی  ۵ مگنت با یک اسپیکر ۱۳*۳۸ میلیمتر است که با اسپیکرهای استریو راگ فون ۷ جفت شده و صدای ۲.۱ با باس قوی ارائه خواهد کرد. 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید