آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس از نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی آمولد بهره خواهند برد - تکفارس 
آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس از نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی آمولد بهره خواهند برد - تکفارس 
آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس از نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی آمولد بهره خواهند برد - تکفارس 

آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس از نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی آمولد بهره خواهند برد

افشین نوری
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 08:50
آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس

ما براساس شایعات می‌دانیم که آیفون‌های امسال مجهز به نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی خواهند بود. حالا یک رسانه کره‌ای ضمن تائید این موضوع، اطلاعات تازه‌ای را درباره‌ی آیفون امسال منتشر کرده است.

به گزارش این رسانه کره‌ای، فقط آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس از نمایشگرهای امولد LTPO با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده خواهند کرد و این پنل‌ها به‌طور انحصاری توسط سامسونگ دیسپلی ساخته خواهند شد. همچنین، سامسونگ الکترو-مکانیکس بوردهای RFPCB این گوشی‌ها را تامین خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

این بوردها برای اتصال پنل‌های اولد به بورد اصلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. بوردهای RFPCB با وجود اینکه مستحکم هستند اما قابلیت انعطاف زیادی دارند و باعث می‌شود تا دستگاه طراحی مناسب‌تری داشته باشد و با سرعت بیشتری سیگنال‌های الکتریکی را منتقل کند. این بوردها در مقایسه با بوردهای سنتی FPCB بسیار گران هستند.

بد نیست بدانید که سامسونگ الکترو-مکانیکس سال گذشته قصد داشت به‌خاطر عدم سودآوری کافی کسب‌وکار بوردهای RFPCB، از این کسب‌وکار کناره‌گیری کند. آخرین محصولی که این شرکت تامین کرده مربوط به گوشی‌های آیفون ۱۲ می‌شود و ظاهراً کناره‌گیری از این کسب‌وکار را به بعد از تامین بوردهای آیفون ۱۳ موکول خواهد کرد.

انتظار می‌رود سامسونگ دیسپلی حدود ۱۱۰ میلیون پنل برای آیفون‌های امسال تامین کند و شرکت‌های ال جی دیسپلی و BOE هم به‌ترتیب ۵۰ میلیون و ۹ میلیون پنل برای این هندست‌ها تامین خواهند کرد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید