آیفون ۱۳ در کشورهای بیشتری از شبکه‌ mmWave پشتیبانی می‌کند - تکفارس 
آیفون ۱۳ در کشورهای بیشتری از شبکه‌ mmWave پشتیبانی می‌کند - تکفارس 

آیفون ۱۳ در کشورهای بیشتری از شبکه‌ mmWave پشتیبانی می‌کند

مهدی حلوائی
۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - 19:45
رندر آیفون 13

شایعات مربوط به گوشی آیفون ۱۳ هر روز بیشتر می‌شوند و حالا اطلاعات جدیدی در مورد اتصالات این گوشی به بیرون درز پیدا کرده است. مینگ چی کوو اعلام کرده است که شرکت اپل، گوشی‌های مجهز به شبکه‌ی mmWave را در کشورهایی بیشتری به فروش خواهد رساند. این کشورها شامل کانادا، ژاپن، استرالیا و بازارهای مهم اروپایی می‌شود. در سال گذشته، شرکت اپل گوشی‌هایی (آیفون ۱۲) که از این فناوری پشتیبانی می‌کردند را تنها در کشور آمریکا به فروش رساند و فروش این گوشی‌ها در آمریکا چیزی بین ۳۰ تا ۳۵ درصد از فروش کل این گوشی در جهان بود. انتظار می‌رود که این میزان در سال جاری به ۵۰ تا ۶۵ درصد افزایش پیدا کند.

مطالب مرتبط:

بزرگ‌ترین تغییر در گوشی‌هایی که از فناوری mmWave استفاده می‌کنند، طراحی شیار آنتن آن در قسمت کناری گوشی است. شما می‌توانید تفاوت نسخه‌ی mmWave و زیر ۶ گیگاهرتز را در تصویر زیر مشاهده کنید.

رندر آیفون 13

آقای مینگ چی کوو تایید کرده است که گوشی آیفون ۱۳ از دوربین قدرتمندتر، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز (در نسخه‌ی پرو) و ناچ سلفی کوچک‌تر بهره خواهد برد.

همچنین تصاویر جدیدی در اینترنت منتشر شده است که کوچک‌شدن ناچ سلفی آیفون ۱۳ را تایید می‌کند. این تصویر مربوط به محافظ صفحه نمایش آیفون ۱۳ بوده و اگر این محافظ را بر روی گوشی‌های دیگر اپل قرار دهید، متوجه کوچک‌بودن جای ناچ سلفی خواهید شد.

تغییر اندازه‌ی ناچ این گوشی باعث شده تا اسپیکر آن در قسمت بالایی دوربین سلفی قرار بگیرد. این اولین تغییر در ناچ دوربین از زمان عرضه‌ی آیفون ایکس در سال ۲۰۱۷ خواهد بود.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.