طراحی آیفون ۱۳ پرو مکس و آیفون ۱۳ مینی لو رفت - تکفارس 
طراحی آیفون ۱۳ پرو مکس و آیفون ۱۳ مینی لو رفت - تکفارس 

طراحی آیفون ۱۳ پرو مکس و آیفون ۱۳ مینی لو رفت

خشایار جهانی
۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - 08:01
آیفون 13

دو هفته پیش بود که رندرهای جدیدی از آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو منتشر شد. حالا، رندرهای جدیدی از آیفون ۱۳ پرو مکس و آیفون ۱۳ مینی فاش شده است.

آیفون ۱۳ پرو مکس

آیفون 13 پرو مکس

آیفون ۱۳ پرو مکس

طبق گفته کانال EverythingApllePro در یوتیوب، ماژول دوربین تمام گوشی‌های سری آیفون ۱۳ بزرگ‌تر می‌شود و از آن‌جایی که حسگرهای این گوشی‌ها بزرگ‌تر شده است تعجبی هم ندارد. به‌علاوه، انتظار می‌رود که اپل در بخش دوربین آیفون ۱۳ نوآوری‌هایی را بگنجاند.

طراحی آیفون ۱۳ پرو مکس مانند طراحی آیفون ۱۲ پرو مکس خواهد بود. تنها تفاوت آن برآمدگی بیشتر ماژول دوربین است که دارای حسگر استاندارد، فوق عریض، تله‌فوتو و لایدار (LiDAR) خواهد بود.

آیفون ۱۳ مینی

آیفون 13 مینی

آیفون ۱۳ مینی

آیفون ۱۳ مینی قرار بود که تولید هم نشود (و شاید به‌خاطر فروش بد آیفون ۱۲ مینی این اتفاق بیفتد)، اما با نگاهی به طراحی آن، می‌توان تفاوت‌هایی را نسبت به آیفون ۱۲ مینی مشاهده کرد. به‌علاوه، تجربه کاربری دوربین نسبت به قبل بهبود خواهد یافت و دارای حسگر متغیر با OIS خواهد بود. این ویژگی که در آیفون ۱۲ پرو مکس وجود داشت باعث ثبات تصاویر گرفته‌شده می‌شود.

مطالب مرتبط:

تصاویر رندرشده‌ جدیدی از آیفون ۱۳ پرو منتشر شد

از طرفی، این گوشی دارای حسگر زوم اپتیکال و لایدار نیست (احتمالاً). البته رقیب اپل، سامسونگ، گفته است که پرچمدار بعدی این شرکت دارای تکنولوژی حسگر متغیر خواهد بود و از این بابت می‌تواند با سری آیفون ۱۳ رقابت کند.

یکی دیگر از قسمت‌هایی که آیفون ۱۳ مینی در آن بهبود داشته است بخش باتری است. اپل قصد دارد که تکنولوژی جدیدی را در بخش باتری گوشی‌های خود اجرایی کند که با وجود ظرفیت کمتر، طول عمر بیشتری داشته باشد.

آیفون 13 پرو

آیفون ۱۳ پرو

اندازه نمایشگرهای آیفون ۱۳ پرو مکس و آیفون ۱۳ مینی مانند نسل قبل خود است، البته مدل مینی ۰٫۲۵ میلی‌متر و مدل پرو مکس ۰٫۲۶ میلی‌متر ضخیم‌تر می‌شود.

به علاقه‌مندان به بریدگی صفحه یا ناچ باید گفت که اپل قرار است این بریدگی سری آیفون ۱۳ را کمی کوچک‌تر از قبل کند.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.