فروش مدل‌های ریفربیش اپل واچ سری ۶ و اپل واچ SE شروع شد - تکفارس 
فروش مدل‌های ریفربیش اپل واچ سری ۶ و اپل واچ SE شروع شد - تکفارس 
فروش مدل‌های ریفربیش اپل واچ سری ۶ و اپل واچ SE شروع شد - تکفارس 

فروش مدل‌های ریفربیش اپل واچ سری ۶ و اپل واچ SE شروع شد

افشین نوری
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 14:40
اپل واچ سری ۶

اپل دیروز فروش نسخه‌های ریفربیش (تعمیرشده) اپل واچ سری ۶ و اپل واچ SE را شروع کرد. این ساعت‌ها ماه سپتامبر سال کذشته معرفی شده بودند.

قیمت مدل‌های ریفربیش سری ۶ از ۳۳۹ دلار شروع می‌شود که ۶۰ دلار تخفیف نسبت یه مدل اصلی دارد و قیمت مدل ریفربیش SE از ۲۳۹ دلار  شروع می‌شود که با ۴۰ دلار تخفیف نسبت به مدل استاندارد فروخته می‌شود. البته این قیمت‌ها مربوط به مدل‌های ۴۰ میلیمتری آلومینیومی با قابلیت GPS می‌شوند و اگر شما بخواهید مدل ۴۴ میلیمتری آن‌ها را با فولاد ضدزنگ و اتصال اینترنت بخرید بایستی پول بیشتری پرداخت کنید. کمترین تخفیف ارائه‌شده، ۴۰ دلار برای مدل آلومینیومی SE است و بیشترین تخفیف که ۱۰۰ دلار است مربوط به مدل فولاد ضدزنگ سری ۶ می‌شود.

مطالب مرتبط:

فروشندگان شخص ثالث، اغلب تخفیف‌های بهتری را برای اپل واچ SE و اپل واچ سری ۶ ارائه می‌کنند، بنابراین می‌توانید از این فروشندگان هم خرید کنید.

اپل انواع مختلف بندها و رنگ‌ها را در این مدل‌ها ارائه کرده که حداقل شامل یک مدل نایک می‌شود. تنوع محصولات موجود در فروشگاه ریفربیش معمولاً بستگی به این دارد که مشتریان چه چیزهایی را برای تعمیر و جایگزینی به آنجا می‌فرستند.

مدل‌های بیشتری نیز ممکن است در آینده اضافه شوند، بنابراین کسانی که به دنبال پیکره‌بندی‌‌های خاصی از اپل واچ سری ۶ یا SE هستند باید فرپشگاه را مرتب چک کنند.

همه مدل‌های ریفربیش اپل واچ، بازرسی و تست شده‌اند و بعد از تمیزکاری، در بسته‌های جدیدی به‌همراه لوازم جانبی جدید از جمله یک شارژر اپل واچ و یک آدپتور بسته‌بندی‌ شده‌اند. این مدل‌ها با یکسال گارانتی استاندارد ارائه می‌شوند و این مدت می‌تواند با +AppleCare تمدید شود.

منبع: Macrumors

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید