سه ساعت هوشمند موتورولا در سال ۲۰۲۱ معرفی می‌شوند - تکفارس 
سه ساعت هوشمند موتورولا در سال ۲۰۲۱ معرفی می‌شوند - تکفارس 

سه ساعت هوشمند موتورولا در سال ۲۰۲۱ معرفی می‌شوند

حامد شهرزاد
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - 21:17
سه ساعت هوشمند موتورولا در سال ۲۰۲۱ معرفی می‌شوند - تکفارس 

سال گذشته، ساعت هوشمند جدید موتو ۳۶۰ شرکت موتورولا که با سیستم‌عامل ویر او اس معرفی شده بود، به بازار عرضه شد تا با دیگر محصولات رقبای سازنده ساعت‌های هوشمند رقابت کند. البته این ساعت هوشمند توسط یکی از شرکای موتورولا با نام ای بای نو ساخته شد. به نظر می‌رسد که این دو شرکت در اواخر سال جاری با معرفی سه ساعت هوشمند دیگر از سری موتو، همکاری خود را با شرکت موتورولا گسترش دهند.

به‌منظور ارائه نقشه راه تجهیزات آینده، می‌توانیم ساعت هوشمند موتو جی را که قرار است در ماه ژوئن منتشر شود، مشاهده کنیم و همان‌طور که از نامش پیداست، به نظر می‌رسد که یک ساعت هوشمند نسبتاً ارزان باشد. دو دکمه فیزیکی روی طرح دایره‌ای این ساعت هوشمند وجود دارد.

اگر همه‌چیز طبق برنامه موتورولا پیش برود، ظرف یک ماه آینده شاهد معرفی دو ساعت هوشمند موتو واچ و موتو وان خواهیم بود. این ساعت هوشمند طرحی شبیه به محصول اپل یعنی اپل واچ خواهد داشت در حالی که ممکن است ساعت هوشمند موتو وان محصولی پیشرفته با کاربری حرفه‌ای باشد.

برنامه ساعت هوشمند آینده موتورولا

در این برنامه که به‌تازگی منتشر شده است، یک ساعت هوشمند مرموز از سری موتو وجود دارد که رندر سه‌بعدی آن به چشم می‌خورد. در تصویر بالا به نظر می‌رسد که اصلاً شبیه هیچ‌یک از دستگاه‌های پوشیدنی دیگر این شرکت نیست، اما شاید بتوان نزدیک‌ترین محصول به این ساعت هوشمند را موتو ۳۶۰ در نظر گرفت. در پشت آن یک شاسی شفاف وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا سیم‌پیچ شارژ و برخی از اجزای آن را ببینید.

motorola smartwatch

در هر صورت، از آنجا که این سازنده کوالکام را به‌عنوان یکی از شرکای استراتژیک خود ذکر کرده است، در ساعت‌های گران‌قیمت موتو احتمالاً از تراشه اسنپدراگون ویر ۴۱۰۰ استفاده خواهد شد. این دستگاه به احتمال زیاد به حداقل ۱ گیگابایت رم مجهز خواهد شد. می‌توان انتظار داشت که از تراشه اسنپدراگون ۳۱۰۰ برای محصولات ارزان‌قیمت این شرکت استفاده شود. البته همه این ساعت‌های هوشمند سیستم‌عامل ویر او اس را اجرا خواهند کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.