ساعت هوشمند ریلمی واچ ۲ معرفی شد - تکفارس 
ساعت هوشمند ریلمی واچ ۲ معرفی شد - تکفارس 

ساعت هوشمند ریلمی واچ ۲ معرفی شد

افشین نوری
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 13:45
ریلمی واچ ۲

شرکت ریلمی تقریباً یک سال پیش اولین ساعت هوشمند خود با نام ریلمی واچ را معرفی کرد. ریلمی از آن زمان تاکنون، این برند را با دو مدل سری واچ S توسعه داده است. حالا این شرکت، جایگزین واقعی مدل اصلی ریلمی واچ را با همان ظاهر مربعی‌شکل معرفی کرده است.

مطالب مرتبط:

ریلمی واچ ۲ از یک نمایشگر لمسی ۱.۴ اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن ۳۲۰x۳۲۰ پیکسل بهره می‌برد و دارای روشنایی ۶۰۰ نیت است. ریلمی در این ساعت بیش از ۱۰۰ واچ‌فیس مختلف ارائه کرده که شامل گزینه‌های جدید لایو نیز می‌شود. در لبه سمت راست واچ ۲ فقط یک دکمه وجود دارد و وزن کلی ساعت ۳۸ گرم است. این ساعت همچنین دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار است.

ریلمی واچ ۲

شما در ریلمی واچ ۲ به بیش از ۹۰ حالت ورزشی مختلف دسترسی خواهید داشت که در مقایسه با ۱۴ حالت مدل قبلی عدد قابل‌توجهی محسوب می‌شود. شما همچنین می‌توانید کیفیت خواب، میزان استرس، ضربان قلب و میزان اکسیژن خون‌تان را با این ساعت پایش کنید. ضمناً امکان کنترل هوشمند همه دستگاه‌های ریلمی با این ساعت وجود دارد.

ریلمی ظرفیت باتری واچ ۲ را از ۱۶۰ میلی‌آمپرساعت در مدل اصلی، به ۳۱۵ میلی‌آمپرساعت افزایش داده است و شما می‌توانید با یک بار شارژ آن، تا ۱۲ روز از ساعت استفاده کنید.

قیمت ریلمی واچ ۲ حدود۵۵ دلار تعیین شده، ولی زمان عرضه آن هنوز مشخص نیست.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید